رئیس فدراسیون بدمینتون:

۲۰ تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حضور دارند

رئیس فدراسیون بدمینتون از میزبانی احتمالی سمنان برای مسابقات ملی رده سنی جوانان طی آذرماه امسال خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا پوریا بعدازظهر یک‌شنبه در حاشیه مجمع انتخابات رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه ایران از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه میزبانی مسابقات بین‌المللی برخوردار است و ، ابراز داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر بهمن‌ماه با حضور بالغ‌بر ۲۰ تیم خارجی برگزار می‌شود و همچنین میزبانی سمنان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون رده سنی جوانان آذرماه سال جاری خواهد بود.

وی افزود: با توجه به میزبانی خوب سمنان از رویداد‌های ملی، طی رایزنی با مسئولان آسیایی در اجلاس جهانی بانکوک مقرر شد تا برای دومین بار پیاپی این مسابقات بین‌المللی در این شهر برگزار شود.

رئیس فدراسیون بدمینتون بابیان اینکه میزبانی استان‌ها در مسابقات کشوری و بین‌المللی می‌تواند توان ورزشکاران را مورد آزمون قرار دهد، ابراز داشت: یکی از جنبه‌های خوب میزبانی مسابقات بین‌المللی در ایران دیدن بازی‌ها از نزدیک و همچنین آشنا شدن با ابر قدرت‌های ورزش بدمینتون است تا ورزشکاران با شناخت نقاط ضعف و قوت خود مدال‌های بیشتری را به خود اختصاص دهند.

پوریا در ادامه تصریح کرد: یکی از مواردی که در میزبانی مسابقات در استان‌ها دنبال می‌کنیم ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم است که خوشبختانه این مهم به‌خوبی در سمنان فراهم است.

وی افزود: شاهرود میزبان اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگ‌سالان اعزامی به جاکارتا بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود و باید گفت که تیم‌های مطرح خوبی نیز در شهرستان‌ها وجود دارد که این ظرفیت می‌تواند ضمن کمک به آمادگی تیم ملی، ورزشکارن را برای حضور در ورزش قهرمانی تشویق کند.

در مجمع انتخابات رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان، بهروز موًذن با کسب ۱۳ رای موافق از ۱۵ رای ماخوذه به عنوان سرپرست این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/پ

مجمع انتخابات رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان

برچسب ها: بدمینتون ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.