تماس مدیران رئال مادرید با آلگری برای جانشینی زیدان

مسئولان باشگاه رئال مادرید اسپانیا برای هدایت تیم شان با سرمربی یوونتوس مذاکره کردند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای زین الدین زیدان، مربی ۴۵ ساله فرانسوی رئال مادرید که در مدت حضورش روی نیمکت این تیم ۹ قهرمانی در رقابت‌های مختلف کسب و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تاریخ سازی کرد، از گزینه های زیادی از جمله پوچنتینو، سرمربی تاتنهام، ونگر و آلگری برای هدایت کهکشانی ها نام برده می شود.

بر اساس گزارش روزنامه های اسپانیایی و انگلیسی زبان، سران رئال مادرید با آلگری مذاکره کردند و تماس هایی با او برای هدایت تیم‌شان‌ گرفتند اما مربی ایتالیایی همچنان با یوونتوس قرارداد دارد و حضور او روی نیمکت رئال مبهم است.

سفید پوشان مادریدی همراه با زیدان، فصل گذشته فوق العاده عمل کردند و قهرمان اروپا شدند و در قهرمانی های متوالی در UCL ( لیگ‌ قهرمان‌اروپا ) موفق شدند هت تریک کنند. البته از ونگر، لوو، نایگلسمان و‌‌... به عنوان گزینه های مربیگری این تیم نام می برند اما مدیران این باشگاه هنوز اسمی را به عنوان گزیگه رسمی اعلام‌ نکردند.

البته امکان دارد پرز سکان هدایت تیمش را مانند سالیان قبل به یکی از پسران برنابئو ( نام ورزشگاه خانگی رئال ) بسپارد و گوتی و رائول جزء گزینه ها هستند.

البته هواداران رئال مادرید به کلوپ، سرمربی لیورپول علاقه مند هستند اما مربی آلمانی دوست دارد تا با سرخپوشان آنفیلدی ادامه دهد و از حضور در مادرید استقبال نکرد‌.

بیشتر بخوانید:

«ناگلسمان» سرمربی رئال مادرید می شود؟

بازیکنانی که با ترک رئال عاقبت بخیر نشدند

رسمی؛ زیدان از مربیگری رئال مادرید استعفا کرد

انتهای پیام/

سرمربی یوونتوس جزء گزینه های رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار