صدور شناسنامه جذب حامی برای کودکان زیر 8 سال

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ما برای فرزندان کمیته امداد تا زمانی که دانشجو هستند جذب حامی خواهیم داشت اما برای صدور شناسنامه جذب حامی برای کودکان زیر 8 سال شناسنامه حامی عکس‌دار صادر می‌کنیم.

حمیدرضا شیران در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیرامون برنامه‌های لیالی قدر کمیته امداد اصفهان اظهار داشت: برای شب‌های قدر در اکثر مساجدی که برنامه‌ احیای شب‌های قدر را برگزار می‌کنند، پایگاه مستقر کرده تا در آن برای فرزندان یتیم و فرزندان زیر پوشش کمیته امداد نیازمند که همان فرزندان محسنین هستند، جذب حامی کنیم.

وی افزود: در این پایگاه‌ها کمک‌های دیگر از جمله اخذ کفاره، صدقه و غیره هم انجام می‌شود اما عمده تلاش ما این است که در این شب‌ها برای 10 هزار فرزندمان که هنوز حامی ندارند، بتوانیم حامی جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به صدور شناسنامه مخصوص برای فرزندان یتیم و نیازمند گفت: در آن شناسنامه عکس کودک و مختصر مشخصات آن‌ها وارد شده اما ما به دلیل شناسایی شدن و حفظ آبروی فرد فقط اجازه داریم عکس بچه‌های کوچک را در آن شناسنامه وارد کنیم.

وی ادامه داد: در این شناسنامه‌ها که برای کودک و نوجوان و جوان تهیه شده شرح مختصری از وضعیت فرد و محل سکونت شهرستان او و علل نیازمندی او که فوت سرپرست یا از کار افتادگی و غیره است، ارائه شده تا حامیان بتوانند بر اساس آن‌ها انتخاب کنند.

شیران خاطرنشان کرد: ما برای فرزندان کمیته امداد تا زمانی که دانشجو هستند جذب حامی خواهیم داشت اما برای صدور شناسنامه جذب حامی برای کودکان زیر 8 سال شناسنامه حامی عکس‌دار صادر می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

جذب حامی برای ۱۰ هزار فرزند کمیته امداد اصفهان در شب‌های قدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.