برگزاری ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﺤﻔﻞ ﻗﺮآﻧﯽ جهان اﺳﻼم در ﺣﺮم اﻣﺎم رﺿﺎ (ع)

ﻣﻌﺎون ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و ارتباطات اﺳﻼمی آﺳﺘﺎنﻗﺪس رﺿﻮی افزود: امشب همچنین ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﺤﻔﻞ ﻗﺮآﻧﯽ جهان اﺳﻼم در ﺣﺮم اﻣﺎم رﺿﺎ (ع) ﺑﺮﭘﺎ ﺧواهد شد.

مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امشب در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: در این محفل معنوی که با حضور قاریان بین المللی حرم مطهر رضوی و جمع گسترده زائران برگزارمی شود، ﺳﻮره‌های دﺧﺎن، روم، ﻋﻨﮑﺒﻮت و ﻗﺪر نیز که تلاوت آن در ﺷب‌های مبارک ﻗﺪر و به وﯾﮋه در ﺷﺐ 23 ﻣﺎه ﻣﺒﺎرک رﻣﻀﺎن مستحب است، قرائت می‌شود.
 
وی گفت :  این مراسم با ﻣﺪاحی و ذکر مصیبت ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ﻗﺮاﺋﺖ دﻋﺎی ﺟﻮﺷﻦ ﻛﺒﯿﺮ ادامه می‌یابد.

ﻣﻌﺎون ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و ارتباطات اﺳﻼمی آﺳﺘﺎنﻗﺪس رﺿﻮی افزود: در ادامه این مراسم آیت الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی سخنرانی و ﻣﺮاﺳﻢ اﺣﯿﺎ را ﺑﺮﮔﺰار میﻛﻨﺪ.

حجت الاسلام حسینی  گفت: همچنین مراسم شب 23 ماه مبارک رمضان ویژه زائران عرب، اردو و آذری زبان نیز امشب در رواق‌های مبارکه دارالمرحمه، دارالرحمه و غدیر برگزار خواهد شد.

وی از ﭘﺨﺶ زﻧﺪه ﻣﺮاﺳﻢ از سیمای ﺟمهوری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان، ﺷﺒﮑﻪ‌های ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی و ﺑﺮون ﻣﺮزی و همچنین ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن اینترنتی رﺿﻮی در شبکه رضوی تی وی ﺧﺒﺮ داد و افزود: همه ﺳﺎله ﺑﺎرﮔﺎه ﻣﻨﻮر رﺿﻮی در ﺷب‌های ﻗﺪر، ﻣﻤﻠﻮ از ﺣﻀﻮر میلیونی زاﺋﺮاﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ از راه‌های دور و ﻧﺰدﯾﮏ ﺧﻮد را ﺑﻪ اﯾﻦ ﺑﺎرﮔﺎه ﻣﻘﺪس ﻣﯽرﺳﺎﻧﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ اﯾﻦ ﺷب‌های ﺳﺮﻧﻮﺷﺖﺳﺎز را در ﺟﻮار اﻣﺎم رﺣﻤﺖ و رأﻓﺖ ﺑﮕﺬراﻧﻨﺪ.

انتهای پیام//م. ن

اعلام برگزاری مراسم شب 23 ماه رمضان در حرم رضوی

برچسب ها: ائمه اطهار ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.