مشاورعالی مقام معظم رهبری مطرح کرد؛

امام خمینی (ره) با نام گذاری روزقدس اسرائیل را با شکست رو به رو کرد/ تحریم کالاهای صهیونیستی توسط مسلمانان جهان الزامیست

سردار سرلشکر رحیم صفوی در جمع مردم روزه دار کرمان گفت: رژیم اشغالگر صهیونیست موفق به ملت سازی نشده اما موفق به دولت سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارسرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در کرمان گفت : چهل سال از طرح مسئله و مشکل فلسطین توسط رهبر کبیر انقلاب می گذرد و آزادی قدس به مسئله اول و مهم آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

وی افزود :امروز رهبری، امام ،انقلاب و شما مردم انقلابی و رسیدن پیام شما به مردم جهان عمق استراتژیک و دامنه نفوذ انقلاب نشان می دهد ،حضور شما مردم و جوانان در راهپیمایی امروز مدل جدید همبستگی و همگرایی ملت ما در دفاع از مظلومان فلسطین است.

سردار صفوی با اشاره به اینکه نتایج این راهپیمایی آثار شکست برای آمریکا و اسرائیل  را سال به سال بیشتر آشکار می کند تصریح کرد: نشانه های این پیروزی به زودی مشاهده می شود.

وی با اشاره به آیات نصر در قرآن کریم گفت: شکست اسراییل درجنگ۳۳روزه وجنگ هایی ۲۲روزه و نیز پاسخ گردان های عزالدین قسام و پاسخ شهرک های صهیونیست نشین نشان داد که شهرک های اشغال شده برای آنها محیط ناامن و شکننده است.

مشاورعالی مقام معظم رهبری افزود :آزادی برای یهودیان خیالی باطل می باشد  و پیروزی نهایی برای اسلام وفلسطین نزدیک است.

وی با اشاره به شعار های مردم در راهپیمایی تصریح کرد: مردم فلسطین شعارهای شما را دنبال می کنند شلیک موشک به سوی مردم مظلوم فلسطین در چند روز گذشته که متاسفانه چندین کشته و زخمی برجای گذاشت نتوانست گوشه ای از اراده ملت را در به میدان آمدن آنها و راهپیمایی خدشه دار کند.

سردار صفوی گفت : در دوران دفاع مقدس  در جنگ علیه رژیم بعثی با مقاومت دشمن را از خاک عزیزمان بیرون راندیم  استان کرمان 6هزارو 500شهید تقدیم انقلاب کرد و هم اکنون این مقاومت سرمشق کشور های یمن ،لبنان و ... شده است.

وی تصریح کرد: تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال با دیگر راهپیمایی ها مبنی بر یک شکست جریان های تکفیری که دست ساز اسراییل و عربستان  در سوریه و عراق ،که برای فراموشی فلسطین و جلوگیری بیداری اسلامی راه افتاده بود، است وهم اکنون تکفیری ها در عراق ۱۰۰درصدشکست خوردند و در سوریه قسمتی از آنان با وجود حمایت آمریکا و اسراییل، عربستان و ترکیه نفس های آخر را می کشند .

سردار صفوی گفت : پیروزی مقاومت اسلامی در لبنان که با رای حتی مسیحیان همراه بود و۵۰ درصد پارلمان لبنان راطرفداران مقاومت به دست آوردند توانست نقش دلارهای عربستان را باطل کند و عصبانیت آمریکا واسرائیل را به دنبال داشت.

وی گفت: عربستانی ها اخبار جدید مثل بن سلمان را مخفی می کردند و الان مدتی است که از سرنوشت وی خبری در رسانه ها نیست سران عربستان  در دیدار با سازمان های یهودی گفته بودند  مسئله فلسطین برای ما مهم نیست وایران اولویت اصلی است.

سردار صفوی با اشاره به وجود 6میلیون یهودی درامریکا گفت: رییس جمهور این کشور که با لابی های صهیونیست به قدرت رسید و اعمال فشار درسوریه ودخالت درعراق رااز اولویت های خود اعلام کرد ، همچنین آمریکا در کمک به سعودی ها دربمباران یمن وفروش سلاح به حکام عرب حاشیه خلیج فارس نقش دارند.

وی به چند تصمیم خطرناک که درباره فلسطین اتخادشده اشاره کرد و گفت : یکی از آنها اجرایی شدن انتقال سفارت آمریکابه بیت المقدس  و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس برخلاف تمام قطعنامه های سازمان ملل بود  که قدس را منطقه آزاد اعلام کرده بودند،دومین تصمیم توطئه جدید به عنوان معامله قرن است که به منظور پایان بخشیدن به مسئله فلسطین که به منزله واگذاری کامل بیت مقدس و سرزمین های اشغالی به اسراییل است، که در این توطئه  اعلام شد تشکیلات خودگردان به یک روستا منتقل شود و شرط ترامپ برچیده شدن سلاح از نوار غزه بود.

سردار صفوی افزود : مسئله مهمی که وجود دارد خیانت بزرگ سعودی ها در قبال فلسطین است که با پذیرش معاهده قرن این خیانت صورت گرفت، پادشاهی سعودی هاتوسط انگلیس در۱۹۳۲ایجاد شد هیچ کس از آن زمان به اندازه حکام فعلی به فلسطین خیانت نکرد، حتی چندمیلیارد دلار به دولت خودگردان فلسطین برای کوتاه آمدن در این جنگ پیشنهاد داده اند ،واقعیت این است آل سعود همان آل یهود است.

وی تصریح کرد :راهبرد جدید به عنوان حق بازگشت که هرساله ۳۰ماه مارس برگزارمی شود امسال  این روز مصادف شد با درهم شکستن دیوارهای محاصره غزه و شکستن حصار که به شدت ارتش اسراییل را منفعل کرد،امروز نیز راهمیمایی در قدس ادامه باعث شد صهیونیست هادست به بمباران و موشک باران سرزمین های اشغالی بزنند.

وی  برمطرح نمودن حق بازگشت فلسطینی ها که مطابق حقوق بین المللی است تاکید کرد و افزود :جلب توجه افکارمردم جهان ومنطقه به مسئله فلسطین و مظلومیت آوارگان درکرانه باختری وغزه باید پیگیری شودهمچنین امنیت جان مردم در آینده این منطقه و  انتقال پایتخت از تل آویو به قدس باید کمرنگ شود .

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت : آنچه که از در چشم انداز آینده فلسطین در روایات اهل بیت به چشم می خورد درنهایت ظالمین شکست خورده وفلسطین به عنوان پاره تن اسلام به دامن اسلام بازخواهدگشت ،در قرآن به فتنه انگیزی قوم اسرائیل اشاره و در آن به نابودی آنها و ظالمین وعده داده شده است، امام خمینی( ره) نیز در این باره  فرموده اند باید اسرائیل از صفحه روزگار محو شود و این راه و هدف را نشان می دهد .

وی تصریح کرد :اگرشهدای کربلا راه کربلا بازکردند شهدای مدافع وشهدای فلسطین راه قدس را باز خواهند کرد،رهبر انقلاب که  آرمان امام راحل  را دنبال می کنند در این باره  فرمودند  رژیم صهیونیستی ۲۵سال آینده را  نخواهد دید، همچنین ایشان دردیداربا وزیر دفاع سوریه فرمودند امیدوارم روزی راببینیم که درقدس نمازجماعت بخوانید .

سردار صفوی افزود :رشدجمعیت کنونی فلسطینی ها ازیهودیان بیشتراست وتا سال ۲۰۲۵جمعیت فلسطینی هابا یهود درسرزمین اشغالی مساوی می شود و اگر مهاجرت معکوس صورت بگیرد جمعیت فلسطینی ها بیشترمی شود.

وی گفت :امسال کل جمعیت سرزمین هااشغالی ۱۱میلیون بود که ۶میلیون آنها یهودی هستند که از اروپا وروسیه و...به فلسطین رفته اند همچنین  شهروندان درجه ۲اسرائیل که ازافریقا آمده اند ، نشان دهنده سطح زندگی واختلاف نژادی و...درسرزمین های اشغالی است و درقالب یک ملت هیچ گاه صهیونیست ها نتوانستند ملت سازی کنند اما دولت سازی کردند.

وی افزود :کل یهودیان  دنیا۲۲میلیون است ۶میلیون درآمریکا ۶میلیون دراسراییل ۳میلیون درارژانتین وبقیه دردیگرنقاط دنیا ساکن هستند و مسلمانان ۱میلیارد و۵۰۰میلیون نفرهستند که در اطراف فلسطین حدود ۵۰۰میلیون مسلمان در کشورهای مختلف زندگی می کنند که از ظلم اسرائیل خسته اند.

وی بیان کرد: اردن ،سوریه ولبنان ،فلسطین را درکنارخود دارند وازسمت دیگر دریای مدیترانه به آنها متصل است .

سردار صفوی تصریح کرد :اسرائیلی ها مظلوم نمایی یهود را سرلوحه خود قرار دادند  وخواستار ایجاد سرزمین برای خود هستند ،دومین فکر آنها ادعای ایجاد اولین دولت دموکراسی واقعی درخاورمیانه است که حالا این راهپیمایی ها  باعث بهم خوردن این تزهای صهیونیست هاشده است.

سردار صفوی افزود : تز دموکراسی اسراییل حق بازگشت چندمیلیون فلسطینی که آواره شده اند را رد می کند اما  جوامع بین المللی آنرا پذیرفته اند.

وی تصریح کرد :راهبرد اتحاد مسلمین ، راهبرد حق بازگشت ،ادامه جهاد مسلحانه والگو گرفتن ملتها از انقلاب ما ،تقویت گروه های جهادی به ویژه در کرانه باختری ونیز کمک ملت های مسلمان وگسترش گروه های مقاومت اسلامی فلسطین درحال رخ دادن است،ازسویی تحریم کالاهای صهیونیستی واروپایی توسط مردم مسلمان جهان ونهضت رسانه سازی برای انتقادازعادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیلی باید مدنظرقراربگیرد تا به حق بازگشت مردم فلسطین کمک کند.

انتهای پیام/ی

کمک ملت های مسلمان وگسترش گروه های مقاومت اسلامی در فلسطین

 

برچسب ها: قدس ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار