عدالت خواهی بین المللی/ سرپرست اورژانس کشور در راهپیمایی روز قدس:

استکبار جهانی نمی‌تواند چشم طمع به مملکت‌های اسلامی داشته باشد/ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبری است

کولیوند گفت: حضور با شکوه مردم به استکبار جهانی ثابت کرد که نمی‌توانند چشم ‌طمعی به کشور فلسطین داشته باشد.
 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیر حسین کو‌لیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار کرد: من به همه ملت ایران به خاطر حضور با‌شکوه و پر شور در راهپیمایی روز قدس تبریک می گویم که با دهان روزه در راهپیمایی شرکت کردند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی ادامه داد: حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی روز قدس این مسئله را به غاصبان و استکبار جهانی ثابت کرد که نمی‌توانند چشم طمعی‌ به مملکت‌های اسلامی داشته باشند و باید هرچه سریعتر کشور فلسطین را آزاد کنند و تحویل ملت مسلمان و آزادی خواه فلسطین بدهند.

کشتار کودکان بی گناه نشانه رفتارهای دژخیمانه اسرائیل است

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به کشتار کودکان فلسطینی به دست رژیم غاصب صهیونیسم عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به زن و مرد و پیر و جوان رحم نمی‌کند و کشت و کشتار کودکان بی گناه نشانه رفتارهای دژخیمانه اسرائیل است.

کولیوند ادامه داد: این رژیم غاصب از کشتار مردم مظلوم فلسطین خوشحال می‌شود و این مایه ننگ کشورهای استکبار به خصوص صهیونیست‌هاست.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: ای کاش می‌توانستیم به مردم مظلوم فلسطین در زمینه پزشکی امدادرسانی کنیم و مردم مسلمان دنیا باید از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند تا بتوانند کمک پزشکی را به دست آنها رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار