سومین جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود

فراخوان سومین جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام شد.

به گزارش  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فراخوان سومین جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اعلام شد.

بخش‌های این جایزه شامل ایده برتر، مقاله برتر، پایان‌نامه برتر، اختراع برتراست. علاقه‌مندان تا ۳۱ تیرماه سال جاری مهلت‌دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به‌منظور شناسایی و تشویق فعالان علاقه‌مند به این حوزه از سال ۹۴ به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود و از برگزیدگان این دوره از جایزه ملی در سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی تجلیل به عمل خواهد آمد.

شرایط لازم برای متقاضیان در بخش ایده برتر این است که متقاضی باید در زمان ثبت‌نام دانشجو باشد. ایده متقاضی باید در حوزه‌های مرتبط بوده و از شرط لازم نوآوری برخوردار باشد. این بخش یک برگزیده خواهد داشت.

در بخش مقاله برترین متقاضی در زمان ثبت‌نام باید زیر ۳۵ سال تمام باشد. مقاله باید اصیل بوده و موضوع آن باید در حوزه‌های مرتبط باشد. متقاضی باید نویسنده اول یا مسئول بوده و وابستگی سازمانی اول ذکر شده برای متقاضی ایران باشد. تاریخ چاپ مقاله باید ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ باشد. مقاله باید در پایگاه ISI نمایه شده و حداقل ضریب تأثیر آن باید ۲ باشد. این بخش یک برگزیده خواهد داشت.

شرایط لازم برای متقاضیان پایان‌نامه برتر به این صورت است که سن متقاضی در زمان ثبت‌نام باید زیر ۳۵ سال باشد. موضوع پایان‌نامه باید در حوزه‌های مرتبط باشد. در زمان شروع فراخوان نباید بیش از ۲ سال از فارغ‌التحصیلی متقاضی گذشته باشد. تنها پایان‌نامه‌های که دارای صورت‌جلسه دفاع هستند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

متقاضی باید حداقل ۲ مقاله اصیل مستخرج از پایان‌نامه داشته باشد. ضریب تأثیر یکی از مقالات باید ۳ به بالا بوده و مقاله دوم نیز باید در مجله‌های با ضریب تأثیر ۲ به بالا چاپ شده باشد. ثبت اختراع بین‌المللی معادل با مقاله با ضریب تأثیر ۳ در نظر گرفته خواهد شد. این بخش یک برگزیده خواهد داشت.

در بخش اختراع برتر نیز باید سن متقاضی در زمان ثبت‌نام زیر ۳۵ سال تمام باشد. موضوع اختراع نیز باید در حوزه‌های مرتبط با علوم و فن‌اوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی باشد. این بخش یک منتخب خواهد داشت.

سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، ۳ لغایت ۱۰ آذرماه ۱۳۹۷،  توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برگزاری سومین جشنواره ملی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار