رزمی مطرح کرد؛

اعلام جزئیات آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی جزئیات آزمون دستیاری دندانپزشکی و تغییرات در این آزمون را اعلام کرد.

اعلام جزئیات آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین رزمی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به برگزاری آزمون های ارتقای دستیاری و ورودی دستیاری دندانپزشکی در تاریخ 14 تیرماه از تغییرات جزئی در آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی خبرداد.
 
وی ادامه داد: به دلیل مشکلاتی که ممکن بود برای داوطلبان آزمون ورودی دستیاری پیش آید همچنین حجم بالای دانشجویان کارشناسی ارشد که در نوبت صبح آزمون خواهند داشت، با هماهنگی و برنامه ریزی مرکز سنجش آموزش پزشکی مقرر شد آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی راس ساعت ۱۴:۳۰ بعداز ظهر ۱۴ تیرماه  در دانشکده‌های دندانپزشکی برگزار شود که اطلاع رسانی آن متعاقبا انجام خواهد شد.

رزمی افزود: با توجه به این تغییر ساعت و به دلیل کاهش استرس و رفع دغدغه داوطلبان با نظر شورای مدیران معاونت آموزشی مقرر شد زمان بیشتری برای این آزمون در نظر گرفته شود.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی تصریح کرد: آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی که مخصوص دستیاران شاغل به تحصیل است با هماهنگی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دانشکده‌های محل تحصیل دانشجویان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

تغییرات آزمون دستیاری آزمون ورود دستیاری دندانپزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار