مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت:‌ توسعه سرمایه گذاری مهمترین راهکارهای تحقق اشتغال در استان اردبیل است.

هاشم مظفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل امروز درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: امسال هدفگذاری شده تا 20 هزار فرصت شغلی جدید در سطح استان اردبیل ایجاد شود که انتظار می‌رود در راستای تحقق این مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت لازم را با سرمایه‌گذاران در سطح استان داشته باشند.

وی توسعه سرمایه‌گذاری‌ها را از مهمترین راهکارهای تحقق اشتغال 20 هزار نفری در سطح استان اردبیل دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع روند صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران در استان تسهیل شده و زمان آن نیز کاهش یافته تا از این طریق شاهد توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل افزود: در برخی از حوزه‌های اداری با بررسی‌ فرایند صدور مجوزها کاهش حداقل دو سومی زمان صدور مجوزها میسر شده است که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم این زمان را هر چه بیشتر کاهش دهیم.

مظفری با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: با راه‌اندازی میز خدمت اداری و نیز راه‌اندازی دولت الکترونیک زمان صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در اردبیل بیش از گذشته کاهش می‌یابد.

وی حل مشکلات اقتصادی را از مهمترین وظایف دانست و گفت: باید برای رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی تمامی مسئولان تلاش همه‌جانبه‌ای داشته و با حمایت از طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در راستای حل مشکلات موجود گام‌های جدی و اساسی بردارند.

انتهای پیام/ع

توسعه سرمایه‌گذاری‌ و رونق تولید و اشتغال در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.