معرفی پیام‌های اضافی در iOS 12 به عنوان اسپم

iOS 12 این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران پیام‌هایی را که نمی‌خواهند، به عنوان اسپم ذخیره کنند.

پیام‌های ناخواسته در iOS 12 خوانده نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل در کنفرانس توسعه دهندگان این سیستم عامل گوشی‌های هوشمند خود به نام iOS 12 را رونمایی کرد و ویژگی‌های آن را بررسی کرد. در این کنفرانس توسعه دهندگان زیادی روی قابلیت‌های جدید این سیستم عامل کار کرده بودند اما می‌توان بهترین ویژگی این سیستم عامل را معرفی پیام‌ها و تماس‌های ناخواسته به عنوان اسپم دانست.

توسعه دهنده اپل این قابلیت را در کنفرانس معرفی کرد و اعلام کرد که کاربران iOS از این پس با آپدیت کردن سیستم عامل آیفون‌های خود می‌توانند پیام‌‌ها و تماس‌هایی را که مایل به دیدن آن‌ها نیستند، با افزودن قسمتی در اپ به عنوان یک اسپم معرفی کنند. مستندات اپل نشان می‌دهد که توسعه دهندگان اپل برای این کار قسمتی به نام «ارتباط ناخواسته» (Unwanted Communication) را در نظر گرفته‌اند که برای فعالسازی آن باید به تنظیمات گوشی مراجعه و آن را فعال کرد.

زمانی که این قسمت در تلفن همراه فعال شود، کاربران می‌توانند در قسمت تلفن و پیام‌ها روی یک تماس و یا پیام از یک فرد یا شرکت انگشت خود را نگه دارند و یا آن را به سمت چپ بکشند و در قسمت ریپورت (Report) گزینه جدید اضافه شده را انتخاب کنند که دیگر پیام‌ها و تماس‌ها از این مخاطب یا شرکت را به عنوان اسپم معرفی می‌کند.

گفتنی است؛ این ویژگی در حال حاضر روی نسخه‌های بتای این شرکت در کشور توسعه دهنده یعنی هند در دسترس است اما این قابلیت نمی‌تواند فقط منحصر به هند باشد و در روزهای آتی می‌توان آن را در سراسر جهان دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار