رئیس فدراسیون اسکواش در همدان خبر داد؛

تیم ملی اسکواش، مدعی مسابقات آسیایی پس از 20 سال

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: پس از ۲۰ سال برای نخستین بار تیم اسکواش به عنوان یک مدعی در بخش آقایان و بانوان به جاکارتا خواهد رفت.

تیم ملی اسکواش مدعی مسابقات آسیایی پس از 20 سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سلیمانی،  رییس فدراسیون اسکواش در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان همدان با اشاره به برنامه ریزی برای شرکت مقتدرانه تیم بانوان وآقایان در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: پس از ۲۰ سال برای اولین بار تیم اسکواش به عنوان یک مدعی در بخش آقایان و بانوان به جاکارتا خواهد رفت .

وی افزود: اردوی تیم ملی دوباره از دیروز در تهران آغاز شده است و بخش دوم اردو را مردادماه خواهیم داشت .

سلیمانی خاطرنشان کرد: تیم اسکواش برای بازی های آسیایی ۲۷ مردادماه با تمام قوا به جاکارتا اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: توسعه و ترویج رشته اسکواش، اجرای برنامه های عملیاتی در استانها ، انجام دادن تفاهم نامه ها با ارگان ها و دستگاههای اجرایی و جذب افراد علاقه مند به عنوان سرمایه های فکری از الویت های این فدراسیون است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع با اشاره به توانمندیهای استان در رشته های مختلف ورزشی گفت: با تلاش ورزشکاران تاکنون توانسته ایم ۶ سهمیه المپیک و پارالمپیک کسب کنیم و در حال حاضر۲۶ درصد جمعیت استان فعالیت ورزشی دارند.

منعم با بیان اینکه در زمینه اسکواش استان همدان پتانسیل بسیارخوبی دارد افزود: فعال کردن هیات های شهرستانی اسکواش، توجه به زیرساختها، توجه به مهارت و دانش مربیان ، استعداد یابی و معرفی این رشته ورزشی از الویت های استان است .

وی خاطرنشان کرد: با توجه برگزاری دو رویداد بین المللی همدان ۲۰۱۸ و اجلاس جهانی گردشگری اداره کل ورزش و جوانان آمادگی برای برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی در این زمینه را دارد.

دراین مراسم  رضوان سلماسی با کسب ۸ رای از ۱۳ رای به مدت چهارسال سکان هیات اسکواش استان را در دست گرفت و از خدمات  پیردهقان سرپرست هیات اسکواش استان همدان قدردانی شد.

انتهای پیام/ د

سلماسی، سکاندار هیأت اسکواش همدان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار