نوبخت در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

احياى دوباره كارت سوخت، به معنى دو نرخى شدن قيمت بنزين نيست/حقوق همه شاغلین و بازنشستگان تا قبل از عيد فطر پرداخت می‌شود

سخنگوی دولت گفت: احياى دوباره كارت سوخت به معنى دو نرخى شدن قيمت بنزين نيست و بيشتر به خاطر كارهاى عملياتى و اجرايى استفاده خواهد شد.

احياى دوباره كارت سوخت، به معنى دو نرخى شدن قيمت بنزين نيست/حقوق همه شاغلین و بازنشستگان تا قبل از عيد فطر پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی با اصحاب رسانه با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: فصل مشترکی بین همه ادیان و ملت‌ها از برداشت ظلم به مردم فلسطین ایجاد شده است. با این نمادهای انسان دوستی که در روز قدس مشخص شد امید داریم جامعه بشری و انسانی روزهای بهتری داشته باشد و ابرهای سیاه از خورشید درخشان حقیقت دور شوند و شاهد عدالت باشیم.

حقوق همه شاغلین و بازنشستگان تا قبل از عيد فطر پرداخت می‌شود

وی با بیان اینکه دولت خود را برای عید فطر آماده کرده است که بهترین تبریک دولت به ملت، پرداخت بخشی از معوقات است. گفت: با توجه به نزدیک بودن به عید بزرگ مسلمین و عید فطر تمهیداتی اندیشیده شده است بین سازمان برنامه و بودجه و خزانه تا اینکه قبل از عید فطر همه حقوق شاغلین و هم بازنشستگان و یارانه ها را پرداخت کنیم. رقم سنگینی خواهد بود اما تاکید رئیس جمهوری بسیج امکانات برای این بود که قبل از عید فطر همه حقوق و درصد افزایشی که صورت گرفته را برای شاغلین و بازنشستگان پرداخت کنیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: افزایش حقوق شاغلین در دو ماه قبل به دلیل اینکه نیاز به استفساریه از مجلس بود به تاخیر افتاد در حال حاضر به دستگاه ها پرداخت شده است و انتظار داریم دستگاه های اجرایی احکام را اصلاح و صادر کنند تا همراه حقوق خردادماه تمامی افزایش سنواتی که در دو ماه گذشته پرداخت نشد، پرداخت شود.

نوبخت افزود: در نيمه اول سال پاداش بازنشستگى كاركنان و فرهنگيان كه در مجموع پنج هزار و چهارصد میلیارد تومان است، پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: ما با لب خندان پول‌های بازنشستگان را می‌دهیم تا نگویند دولت برای پول دادن به مردم عزا گرفته است. کاش توانایی دولت بود که همین الان بگویم امروز همه را پرداخت می‌کنیم اما محدودیت داریم، هیچ دولتی نیست نخواهد پول بازنشستگان را پرداخت نکند.

نوبخت گفت: تا تاربخ ٢٠ خردادماه ٢ ميليون و ٦٨٥ هزار تن گندم به ارزش ٣ هزارو ٥٦٥ ميليارد تومان از کشاورزان خريداری و از اين مبلغ هزار و ٨٠٠ ميليارد پرداخت شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: براى اولين بار ٢٨ هزار ميليارد تومان به طرح‌هاى عمرانى تخصيص داده شده كه براساس گزارش خزانه داری کل کشور ٣ هزار ميليارد تومان بصورت نقدى پرداخت و ٢١ هزار ميليارد تومان نیز بصورت اوراق توزيع شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق نظام بانكى هر فردی که خواهان واردات کالا با ارز 4200 تومانی است، باید در ابتدا ثبت سفارش انجام دهد، گفت: تا ٢٠ خردادماه ١٠ ميليارد و ٩٥٩ ميليون دلار ارز از محل منابع بانک مركزی با نرخ ٤٢٠٠ تومانى پرداخت شده است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: بانک مرکزی ٢٢ ميليارد تومان به كسانى كه در موسسات غيرمجاز سرمايه‌گذارى كرده بودند، پرداخت كرد.

ملت  آمريكا خودشان حساب ترامپ را می‌رسند

نوبخت با اشاره به اینکه رهبر محترم کره شمالی با چه کسی می‌خواهد مذاکره کند؟ آیا این فردی که در هواپیما با یک توئیت نشست سران گروه هفت را دچار اخلال می‌کند قابل اعتماد است، گفت: ارزش وقت بیشتر از صحبت کردن با شخصی مانند ترامپ است. این شخص نماینده ملت آمریکا نیست و مطمئنا ملت آمریکا در انتخاب های آینده خود، او را از خود مبرا خواهند کرد.

نوبخت اظهار کرد: نگاهى كه به ملت آمريكا داريم مثبت است؛ ملت فهيم آمريكا خودشان حساب ترامپ را می‌رسند؛ ترامپ آدمى دمدمى مزاج است كه حتى با دوستان خود هم درست برخورد نمی‌كند؛ چنین آدم متوهمى نمی‌تواند نماينده يك ملت باشد.

سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات اخیر نتانیاهو گفت: انقدر صحبتهاى وی  پوچ و بیهوده بود كه جز تمسخر چيزى براى جواب نيست؛ يك رژيم كودك‌كش دلش براى مردم يك شهر ايران می‌سوزد؟! اينها مغزهاى كوچكى در كله‌هاى بزرگشان دارند كه فكر می‌كنند با اين حرفها يك ملت تحت تاثير قرار می‌گيرد.

پولشويی را تائید نمی‌كنيم

وی با بیان اینکه در ٤٠ سال اخير كجا بوديم و به كجا رسيدم، افزود: در بخش‌هاى مختلف پيشرفتهاى بسيارى كرديم؛ با اينكه در برخى موارد مثل عدالت اجتماعى به خودمان انتقاد داریم، باز نسبت به ٤٠ سال اخير اوضاعمان خوب است.

نوبخت گفت: ما پولشويی را تائید نمی‌كنيم؛ با منابع مالى كه داعش را مسلح كرده‌اند هميشه مخالف بوديم، داعش نفت را از چاه ها می‌دزديد و ما نسبت به برخى كشورهاى همسايه معترض بوديم كه چرا اين نفت دزدی را می‌خرند؛ اينها یعنی ما با تروريست مخالفيم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه كسانى كه حزب الله را تروريست می‌دانند؛ حزب اللهى كه از ملتش دفاع می‌كند؛ مغز معيوبى دارند، افزود: خانه تروريست كشورى مثل اسرائيل است؛ طالبان، داعش و امثال اينها را نيز همين كشوزها درست كرده‌اند.

احياى دوباره كارت سوخت، به معنى دو نرخى شدن قيمت بنزين نيست

نوبخت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص استفاده مجدد از كارت سوخت در جایگاهها گفت: احياى دوباره كارت سوخت به معنى دو نرخى شدن قيمت بنزين نيست؛ قبلا مجلس محترم نظر داشت كه كارت سوخت احيا شود و وزارت نفت لزومى براى استفاده مجدد از كارتهاى سوخت نمی‌ديد. الان هم كارت هاى سوخت بيشتر به خاطر كارهاى عملياتى و اجرايى احيا شده است.قیمت خودرو 

سخنگوی دولت با اشاره به افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد افزود: امروزه نقدینگی حجم بالایی در کشور دارد که می تواند در ازای دریافت سودی، در اختیار بانک ها قرار بگیرد. از طرفی اگر حس شود این نقدینگی در کوتاه مدت سود بیشتری دارد عده ای سرمایه خود را از نظام بانکی خارج  و وارد بازار دیگری می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران این توقع را دارند که دلیل اتفاقاتی را که باعث افزایش قیمت برخی بنگاه‌ها شده‌اند را بدانند، رئیس جمهور محترم نیز در این خصوص تاکید ویژه داشته و یکی دو هفته پیش رئیس سازمان بازرسی هم در جلسه‌ای دعوت شد تا این مشکلات رفع شود.

دغدغه علما نسبت به نظام بانکی کشور به حق است

نوبخت در خصوص مشکلات نظام بانکی و اظهارات علما در این باره گفت: دغدغه علما نسبت به نظام بانکی کشور به حق است و از این رو یکی از دستور کارهای شورای عالی سه قوه بحث بانکی است. البته دولت چندین برنامه برای بانک‌ها داشته که برخی از آنها در سال های گذشته اجرا شده است.

سخنگوی دولت در مورد اخذ تضمین در قراردادهای خارجی نیز گفت: 5 کشور باقی مانده در برجام اعتقاد به حضور در برجام دارند که شرط جمهوری اسلامی ایران نیز اجرای تعهدات و تامین منافع است. در مدت باقی مانده باید ببینم کدام شرکتها می‌روند و کدام شرکت‌ها می‌خواهند بیایند. در مجموع تامین منافع ایران مهم است که باید انجام شود و مهم نیست این تامین منافع با حضور چه شرکت‌هایی باشد.

نوبخت در واکنش به تخریب مساجد در اتریش گفت: مساجد پایگاه اسلامی است و در ایران هم کلیساها وجود دارند، دولت فعلی اتریش با یک نگاه سیاسی خاصی به مسائل نگاه می کند، ما از تخریب مساجد استقبال نمی‌کنیم.

وی در واکنش به توئیت محمود صادقی نماینده مجلس در مورد FATF گفت: در مورد اظهارات اقای صادقی نمی توانم حرفی بزنم چرا که سندی ندارم. موضع دولت در مورد این طرح مشخص است. دلیل مسکوت ماندن FATF به مدت دوماه را نمی‌دانم و خود مجلس باید پاسخگو باشد.

سخنگوی دولت در مورد اتفاقات و حواشی روز قدس نیز گفت: در روز قدس چند نفر نسبت به یکی از دانشمندان هسته ای کشور توهین کردند. افرادی که به آقای صالحی توهین کردند هم به این سرمایه ملی توهین کردند و هم حرکت عظیم و پاک ملت در روز قدس را مخدوش ساختند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پروژه های در دست پیگیری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: از منابع خزانه و دولت این ٢٠٠ پروژه را انجام می‌دهیم و کار آن شروع شده است. یکی از پروژه‌های انجام شده بحث توسعه شبکه حمل و نقل ریلی است که در بحث اقتصاد مقاومتی, مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیار داشته اند. ما نیز در طرحی اقدام به ایجاد حمل و نقل ریلی در مراکز استانی که به شبکه ریلی وصل نیستند، کردیم. برای شبکه ریلی ابتدا به دنبال اتصال مراکز استان‌ها به شبکه سراسری ریلی هستیم که این شبکه به خارج از کشور نیز وصل می‌شود.

نوبخت در مورد صدور احکام سنگین برای برخی از دانشجویان بازداشت شده در اغتشاشات دی ماه، گفت: موضع دولت در این خصوص مشخص است. برای جلوگیری از موج دشمنان باید دستانمان را به هم دهیم، اینجا بحث استقلال قوا مطرح است و باید در جلسات مشترک با دیگر قوا پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
امروز که دیگه عیده و نماز عید هم خونده شد و ظهر هم شده ولی هنوز حقوقی واریز نشده اخه بنده خدا چرا وعده دروغ میدی اونم تو ماه رمضون ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
حرف نوبت خریدار نداره
..
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
حقوق بدون هیچگونه تغییری واریز شد!
Iran (Islamic Republic of)
کارمند دولت
۱۷:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
آقای نوبخت الان بعدازظهر پنجشنبه ۲۴ خرداد است حقوق واریزنشده...
Iran (Islamic Republic of)
بندری
۱۶:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
بازم که حقوق رو بدون مازادش مثل فروردین و اردیبهشت واریز کردن.
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۳:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
مستمری بگیران تامین اجتماعی حقوق خود را نگرفتند ..مگر ما بازنشسته نیستیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
فاضل
۱۰:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
پس چرا پرداخت نشده حقوق ها
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
پس چرا پرداخت نشده حقوق ها کو پس
Iran (Islamic Republic of)
پدر
۱۰:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
کو هنوزی چیزی پرداخت نشده چرا
Iran (Islamic Republic of)
فاضل
۱۰:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
پس چرا پرداخت نشده حقوق ها
Netherlands
مانی
۲۲:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
پس چرا حقوق ها پرداخت نشد
Poland
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا هیچ کسی از محکومین سکه مهریه حرفی نمیزنه...کارگری و سکه ۳ میلیون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا فکری به حال قیمت حبابی خودرو نمیشه ؟؟؟
قیمتها شده هرکی هرکی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
چرا فکری به حال قیمت حبابی خودرو نمیشه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
انار
۰۶:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
کارمندان حداقل امید به افزایش حقوق دارن...پس ما چه کنیم که کارگری میکنیم و شاید ماهی یه تومان هم گاهی اوقات نداریم...ما شرمنده خانوادمان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
میو
۰۴:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
امیدوارم شاهد از بین رفتن مشکلات باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
حقوق بنده باصطلاح طبق نظام هماهنگه بین ۱۰و۶درصد افزایش یافته ضمنا به مبلغ حدنصاب عدم افزایش خیلی فاصله دارد این درحالیست که اصلاح تبصره ۲۰درصد افزایش حقوقها ازسوی مجلس اواخر اردیبهشت تصویب شد وجهت اجرا به دولت ابلاغ گردید سوال این است که آیا این اصلاح افزایش ومابه‌التفاوت آن در خرداد اعمال خواهد شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
حالا اگه تا عید فطر ۹۷ پرداختی داشت اونم ساعت ۲۴ شب جمعه حتمن قبل عید فطره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
بسیاری از مردم زیر خط فقرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
حقوق ها رو براساس دلار حساب کنید.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
حقوق نیروهای شرکتی رو افزایش بدین
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۹:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
به نمایندگان مجلس بفرمائید که قانون برای پرداخت تاخیر حقوق بازنشسته ها واسه دولت بگذارند اگه سود تاخیر مشخص کنند .
Iran (Islamic Republic of)
نیازی
۱۹:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
منکه فکر کنم این حرف ها زمینه ای برای گران شدن بنزین
Netherlands
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
تورم۸۰درصد رو میگن ۸درصد! من یکی بخاطر گرونی و بی پولی زندگیم از هم پاشید زنم گذاشت رفت صاحب خونه وسایلم رو ریخت تو کوچه من یک معلم هستم این زندگیمه اون کارگر بدبخت چکار میکنه تو این جامعه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
من زن مي خوام
لطفا شرایط را برای ازدواج جوانان مهیا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
پس حقوق بازنشستگان فولاد کی میدید یکبارم ما را خوشحال کنید
Germany
مهین
۱۹:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
یعنی بنزین گرون نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
از خیلی وقت پیش که قرار اضافه حقوق ها ریخته بشه ولی نشده
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
توروخدا به فکر ماها هم باشید ما جوانان چه گناهی کردیم آخه این همه نحصیلکرده داریم اما کو کار و شغل ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
گرانی خصوصاً در حوزه مواد خوراکی بیداد می کند چه برنامه ای برای رفع دغدغه معیشت مردم دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
به طرح بیمه سلامت رسیدگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
جوانان تحصیلکرده چرا باید بیکار باشند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
هنوز حکم حقوق فرهنگیان صادر نشده در عرض 3ه روز میخواهید حکم بزنید وافزایش حقوق ها را بدهید ؟سه ماه همه چی 50 ،60 درصد افزایش یافته شنا هنوز اون 10 درصد اضافه حقوق را ندادید؟؟!!!!چرا مردم به کی باید حرفشون رو بزنند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
اکثر جوانان ما بیکار هستند همه هم تحصیلات خوبی دارند ولی کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
چراهزینه معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز سر به فلک کشیده .در حالی که اکثر دارندگان این نوع خودرو طبقه ضعیف جامعه هستند
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ممنون ازآقای نوبخت ولی باتوجه به فرصت کم تاعیدفطراگربتونن پرداخت کنن واقعادست مریزادخداقوت وخیرشون بده.
Germany
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
بازم میگید تورم تک رقمی است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
به داد گرونی هم برسید لطفاااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
میگفتن دونرخی نمیشه یعنی صددرصد میشه
Iran (Islamic Republic of)
شمی الدین
۱۶:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
آقای نوبخت پاداش بازنشستگان 96فرهنگیان راپرداخت کنیدطرف سی سال زحمت بکشد یک سال هم چشم انتظاردریافت پاداش باشدمن شهریور96بازنشست شدم ولی هنوزیک ریال دریافت نکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
به داد جوانان هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خیلی نگران اینده ام خدارحم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
. تورم ۸۰%
Iran (Islamic Republic of)
علی شیخی
۱۶:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
پاداش بازنشستگی۹۶ فرهنگیان را پرداخت کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
مردم نیازمند یارانه هستند
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۶:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
آقاي نوبخت در خصوص افزایش حقوق کارمندا چاره ای بیندیشید
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۵:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
آقای نوبخت شما میگید 10درصد ولی مجلس گفت 20 درصد حقوق افزایش داشته باشه بعدسه ماه بازم 10 درصد پس مجلس چی میشه؟؟؟؟
Germany
سلام
۱۵:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
یه روز قیمت دلار و یه روز برگشت کارت سوخت آخه چرا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خدا وند سایه رهبری حکیمانه و دلسوزانه رهبر معظم را از سرما کم نکند . ما تا آخر با ولایت بوده و هستیم . مرگ بر امریکا مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۵:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
از نمایندگان مجلس می خواهیم فکری بحال این کارمندان بدبخت بکنند
ما کارمندان راه آهن واقعا داریم عذاب می کشیم ،در زمان استخدام با امتحان ورودی بین چند صد هزار نفر قبول شدیم و پس از مراحل گزینش یکسال تمام در تهران دوره دیدیم و درضمن کارفنی هم انجام میدایم بودن حقوق و بیمه واین یکسال جزءسوابق خدمتی ما محاسبه نشد
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۵:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
مگر میشود در این دو روز مانده هم حکم ها زد و هم حقوق را آماده کرد ؟؟؟/
France
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
توجه کنید
اول گفتن قیمت دلار حبابه!
بعد گفتن قیمت سکه و طلا حبابه!
بعد گفتن قیمت ماشین حبابه!
الان می‌گن قیمت مسکن حبابه!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
جناب آقای نوبخت امروز سه شنبه است
و ادارات دولتی هنوز نگارش افزایش حقوق را دریافت نکرده اند
چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
موافقم چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
بنزین در کل قیمتش بالا رفته
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۵:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
چی بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
اقداماتی درباره حفظ محیط زیست صورت گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
کسانی که طی 2سال اخیر از ( سایپا - ایران خودرو ) خودرو خریداری کرده اند و کارت سوخت به انها نداده اند چطوری باید بنزین بزنند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
اشتغال جوانان چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
حقوق و یارانه را از 25 تا 28 پرداخت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
برای جوانان بااستعداد وتحصیلکرده و متعهد چه راه حلی دارید وهمچنین برای حقوق و مزایای عقب افتاده کار گران -کارمندان - پرستاران و.................... که با سیلی هم دیگر صورتشان رنگ ورویی ندارد چه تدبیری دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
الان خط فقر سه میلیون شده چرا دولت به فکر کارمندان شاغل کم درامد نیست.... محض رضای خدا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
چرا وضع معیشت مردم تغییری نمیکنه؟
Germany
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
سلام
تک رقمی شدن نرخ تورم چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
صادق بودن با مردم مهم است فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
با سلام

چرا انقد گرونی زیاد شده و راه مقابلش با اون چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
چرا اجناس ارزان نشد؟
بیکاری چندسال دیگه حل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ابادیان
۱۳:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
‌سلام حقوق افراد بهزستی پشت نوبتی چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
اشتغال در وضعیت بدی خصوصا برای جوانان چی شد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
باآرزوی قبولی طاعات مومنین ومومنات، اگه بنزین مانندقبل باکارت سوخت ودونرخی ارائه بشه به عدالت نزدیکه زیرا هم فشارزیادی روی اقشارمتوسط جامعه نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
اشتغال اشتغال اشتغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
فکری به حال گرانی کنید
-
محمد
۱۳:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
جلوی افزایش قیمت ها را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
انتظار خاصی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
تورم کنترل بشه وایجاد اشتغال بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ریشه کنی فقر در جامعه
-
حسینی
۱۲:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
حکم جدید آموزش وپرورش صادر نشد چه جوری می تونند حقوق را باحکم جدید در عرض دو روز واریر کنند!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
سوال منم ای دوست عزیز همینه چطور ؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
هنوز متوجه نشدی؟
Iran (Islamic Republic of)
salman
۱۲:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
پرداخت حقوق بازنشستگان چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
سكه را به ٢/٥ ميليون و ارز و مسكن و معيشت مردم را رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
آقای دولت مجلس که حداقل حقوق رو 20 درصد افزایش داده مگه نظام هماهنگ جزء کارمندان این سرزمین حساب نمی شوند و فقط 8/5 درصد نسبت به سال قبل زیاد کردید. مگه ما نظام هماهنگیها بالای 5000000 حقوق می گیریم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
لطفا در مورد همسان سازى حقوق بازنشستگان كشورى
-
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
مبارزه با نجومی بگیران فقط فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
اشا الله هرچی از خدا بخوان بهشون بده الهی شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خسته نباشی . مهر ۹۶ بارنشسته شدم . حالا می گوید تا پایان نیمه اول سال ۹۷ . مطمئن باشید منظورش شهریور ۹۷ هستش . یعنی یکسال . کجای دنیا بازنشسته می شوید و یکسال بعد پاداش می گیرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
جلوگیری از رشد قیمت ها علی الخصوص در حوزه مسکن و ساخت و ساز
-
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
حقوق همه كاركنان، شاغلین و بازنشستگان با توجه به درصد افزایش صورت گرفته؛ تا قبل از عيد فطر پرداخت می‌شود.
عید فطر چه سالی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خدا کنه افزایش بدهند حقوق هارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ممنون اقای نوبخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
سکه شد 2.5 چرا ؟؟؟
-
مجتبي
۱۱:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
كارمندان دولت كه تا 15 ماه خرداد ، گزارش حقوقشان ارسال مي گردد وهنوز هيچ حكم كار كزيني بابت افزايش حقوق در ادارات زده نشده پس چطوري افزايش حقوقشان تا دو روز ديگه پرداخت ميشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
باید منتظر بود مطمئنم پرداخت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را خواهشن زیاد کنید به خدا حقوق ماها خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
هنوز افزایش پیدا نکرده
آخرین اخبار