کاهش ۱۴۶ میلیاردتومانی بودجه مازندران نسبت به سال گذشته

کارشناس سازمان برنامه و بودجه مازندران اعتبار سال گذشته را ۸۶۱ میلیارد تومان و اعتبار سال جاری را با کاهش ۱۴۶ میلیاردی، ۷۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خدیجه صالحی کارشناس سازمان برنامه و بودجه مازندران در اولین جلسه کمیته برنامه و بودجه این شهرستان گفت: اعتبار استان در سال جاری ۷۱۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: اعتبار سال گذشته ۸۶۱ میلیارد تومان بود که امسال با کاهش ۱۴۶ میلیاردی مواجه هستیم.

کارشناس برنامه و بودجه در طرح‌های شهرستان جویبار به اعتبار این شهرستان در سال گذشته اشاره کرد: سال گذشته از ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان جویبار فقط ۵۷ درصد آن به ارزش ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرد و امسال نیز اعتبار جویبار ۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

صالحی تاکید کرد: اولویت تخصیص اعتبار برای طرح ها، به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اختصاص دارد و از این پس برای آغاز طرح‌هایی با اعتباری بیش از ۲ میلیارد نیاز به مجوز‌های استانی دارد.

رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار در این جلسه گفت: سال گذشته از ۱۵۳ طرح فقط ۵۳ درصد آن تکمیل شده و نیمی از آن به دلیل کمبود بودجه نیمه کاره باقی مانده است.

وی مسئله آب و راه را از مشکلات اصلی شهرستان جویبار دانست و افزود: امیدواریم با کاهش اعتباری که در سال جاری داریم بتوانیم طرح های نیمه تمام و مشکلات شهرستان را برطرف کنیم.

 انتهای پیام /

تکمیل طرح‌های نیمه تمام  با اختصاص اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار