تشکل‌های مردم نهاد بازوی یاری‌گر دستگاه‌های دولتی هستند

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تشکل‌های مردم نهاد بازوی یاری‌گر دستگاه‌های دولتی هستند.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار کرد: خانه تشکل‌های مردم نهاد گردشگری در این استان دایر می‌شود و این مهم با هدف ساماندهی فعالیت‌ها و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد عملیاتی خواهد شد.

وی با تاکید به برنامه‌ریزی اختصاص یکی از خانه‌های تاریخی به این منظور، افزود: تشکل‌های مردم نهاد بازوی یاری‌گر دستگاه‌های دولتی هستند و بی‌شک بدون مشارکت بخش‌خصوصی اجرای بسیاری از برنامه‌ها و اهداف ادارات امکان‌پذیر نخواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل، تصریح کرد: این اداره کل نیز به دلیل گستردگی اقدامات نیازمند حمایت و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در اجرای برنامه‌ها است.

فلاحی با تاکید بر اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد می‌توانند نسبت به اشتغال‌زایی حوزه‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اقدام کنند، گفت: انتظار می‌رود با توجه به اینکه بیکاری دغدغه جدی در استان است، تشکل‌های مردم‌نهاد با اجرای ایده‌های نو و خلاقانه فرصت‌های شغلی برای اعضای خود و حتی جوانان استان ایجاد کنند.

وی افزود: در اجرای ایده‌های خلاقانه که منجر به اشتغال شود بی‌شک اداره کل حامی تشکل‌ها بوده و در صورت نیاز مطابق مقررات تسهیلاتی نیز اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

تشکل‌های مردم‌نهاد می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.