در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد:

مهلت ارسال اثر به جشنواره ادبی چهلچراغ تمديد شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره ادبی چهلچراغ با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی تمديد شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره چهلچراغ تا دو ماه دیگررضا اسماعیلی شاعر و دبیر کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های این جشن گفت: برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در قالب جشنواره ادبی چهلچراغ‌‌‌‌، زير نظر انجمن قلم برگزار می شود. تاکنون بيش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی چهلچراغ در دو بخش شعر و داستان رسیده است. پیش بینی می کنیم این تعداد تا پایان مرداد ماه، به ۵۰۰ تا ۶۰۰ اثر برسد. مهلت ارسال اثر به جشنواره تا پایان خرداد ماه سال جاری بود؛ اما این زمان برای دو ماه دیگر تمدید شده است.

وی ادامه داد: در اين جشنواره ادبی،‌ از ميان آثاری كه در قالب شعر و داستان با موضوع انقلاب اسلامی به دبيرخانه رسيده است،‌ چهل اثر شاخص انتخاب و تقدير می شوند.

اسماعیلی در خصوص دیگر برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: يكی از برنامه های جنبی ما، تجلیل از چهره های شاخص فرهنگی در حوزه انقلاب اسلامی است. همچنین برنامه های گفتگو محوری را در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی در صدا و سیما تدارک دیده ایم.

وی درباره لزوم همكاری ساير نهادها در برگزاری اين برنامه تصریح کرد: سازمان ها به ما برای حمایت مادی و معنوی از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، قول مساعد داده اند؛ البته هنوز در این باره کاری نشده است. ما پیگیری می کنیم تا هم مشارکت مادی و هم مشاركت معنوی نهادها را در این زمينه داشته باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جشنواره ادبی چهلچراغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار