مدیر روابط عمومی قطار شهری اصفهان گفت : طی هفته های آینده تکمیل خط یک مترو با حضور یکی از مقامات کشوری افتتاح می شود .

مسعود سعیدی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:خط یک دارای دو باند شرقی و غربی است که برقداری باند غربی از ایستگاه آزادی تا ایستگاه دفاع مقدس تکمیل شده و فعلا در مرحله راه اندازی قرار دارد و برقداری باند شرقی نیز به زودی تکمیل می شود.

وی افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا  هفته های آینده  تکمیل خط یک مترو با حضور یکی از مقامات کشوری افتتاح می شود .

وی ادامه داد : در تلاش هستیم فاصله حرکت قطار ها را ابتدا به 10 دقیقه و در آینده به 5 دقیقه کاهش دهیم و ساعات بهره برداری از قطار شهری را تا ساعت 21 و در مرحله بعد تا ساعت 22 برسانیم.

سعیدی یادآور شد: در حال حاضر سازمان قطار شهری اصفهان دارای 12 رام قطار است که هر رام دارای 5 واگن است که 9 رام قطار در بخش بهره برداری است که از این 9 رام ، 6 رام در حال بهره برداری و 3 رام قطار آماده به کار است.  

وی از  پیگیری  با شهرداری های شاهین شهر و بهارستان  برای توسعه خط یک مترو اصفهان خبر داد و در خصوص خط دو قطار شهری گفت : طول خط دو از ایستگاه زینبیه تا کهندژ حدود 16کیلومتر است که این بخش در اولویت سازمان قطار شهری برای بهره برداری قرار دارد.

انتهای پیام/ س 

صحبت های روابط عمومی مترو درباره تکمیل قاطار شهری اصفهان

برچسب ها: ترافیک ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.