معرفی تیم های برتر مسابقات ورزشی پایگاه هوانیروز کرمان

مسابقات ورزشی پایگاه هوانیروز کرمان که به مناسبت ماه مبارک رمضان در سه رشته فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و فوتسال داخل سالن در شهرک هوانیروز برگزار شد، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

سرهنگ خلبان فهیمی خامنه، فرمانده هوانیروز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در رشته‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و فوتسال داخل سالن نوجوانان در پایگاه هوانیز کرمان انجام شد، گفت:  این مسابقات از دوم ماه مبارک رمضان شروع شد و امروز هم فینال این سه رشته را برگزار کردیم.

وی افزود: 8تیم در فوتبال ساحلی، ۸ تیم در والیبال ساحلی و ۶ تیم در فوتسال نوجوانان داخل سالن در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

سرهنگ خلبان فهیمی خامنه تصریح کرد: سال گذشته این مسابقات را داخل سالن انجام دادیم اما امسال تلاش کردیم تااین مسابقات را در فضای باز و در طبیعت انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه نخستین زمین والیبال و فوتبال ساحلی در کرمان که به صورت استاندارد است در شهرک هوانیروز ساخته شده، از جونان کرمانی دعوت کرد: از این امکانات استفاده کنند.

 سرهنگ خلبان فهیمی خامنه با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان داریم، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم قدم‌های مثبت و موثری را برای جوانان کرمانی برداریم.

در پایان این رقابت‌ها در رشته ی والیبال ساحلی تیم های پرواز، ورزش و جوانان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

 در رشته فوتبال ساحلی نیز تیم پرواز اول شد و تیم های هوانیروز و سوپر آسمان در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته فوتسال نوجوانان داخل سالن هم تیم های ثارالله، سوپر آسمان و جوانان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات ورزشی پایگاه هوانیروز کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار