رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

پیش‌بینی بار ترافیکی سنگین در محور‌های خروجی تهران از ظهر امروز

سرهنگ رازقی از ترافیک سنگین در محورهای خروجی شهر تهران در بعد از ظهر امروز خبر داد.

به‌گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به عدم اجرای طرح ترافیک در روز پنجشنبه و همچنین مقارن شدن آن با آخرین روز ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز بار ترافیکی سنگینی در محور‌های مرکزی و خروجی تهران داشته باشیم. همچنین محور‌های حوالی پارک‌ها و بوستان‌ها از ابتدای شب بار ترافیکی نسبتاً سنگینی را تجربه خواهند کرد.

سرهنگ رازقی همچنین اعلام کرد: با توجه به شروع جام جهانی و پخش مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی، پارک‌ها، بوستان‌ها و سینما‌ها و مراجعه خانواده‌ها و شهروندان به این محل‌ها، پیش‌بینی می‌شود در زمان پخش مسابقات فوتبال بار ترافیکی نسبتاً سنگینی را در این محدوده‌ها شاهد باشیم. البته تمهیدات لازم اندیشیده شده و این مناطق تحت پوشش ویژه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار دارد.

وی درباره برگزاری نماز عید سعید فطر نیز گفت: به نمازگزاران توصیه می‌شود برای شرکت در نماز عید سعید فطر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. در صورت استفاده از خودرو‌های شخصی نیز به‌موقع مراجعه کرده و از مسیر‌های مشخص به پارکینگ‌های در نظر گرفته شده که به‌ صورت گسترده اطلاع‌رسانی شده مراجعه کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: نمازگزاران بعد از اتمام نماز، برای خروج عجله نکنند و با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی برای خروج از پارکینگ‌ها و جذب بار ترافیکی محور‌های اطراف مصلی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ترافیک سنگین در محورهای خروجی پایتخت در بعد از ظهر امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار