وسایل رسمی تشویق تیم‌ها در جام جهانی +تصاویر

روس‌ها قاشق‌های مخصوصی به نام لوژکا را وسیله رسمی برای تشویق تیم‌ها معرفی کردند.

وسایل رسمی تشویق تیم‌ها در جام جهانی مشخص شدند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز جام جهانی فوتبال، مهمترین رویداد فوتبالی در جهان آغاز خواهد شد. در آستانه آغاز این رقابت‌ها و دیدار روسیه با عربستان، مسئولان برگزاری مسابقات وسیله رسمی تشویق تیم‌ها در این جام را معرفی کردند. قرار است در جام 2018 روسیه، هواداران تیم‌های خود را با لوژکا تشویق کنند.

«لوژکا» یا قاشق روسیه‌ای نام یک نوع ساز موسیقی روسی است که با خوردن به هم صدا می‌دهند و صدایی بسیار کمتر از وسیله رسمی جام جهانی 2010، Vuvuzela دارد. هواداران تیم‌های مختلف می‌توانند با استفاده از این وسیله به راحتی تیم خود را تشویق کنند. گفته می‌شود دولت روسیه از طراح لوژکا در جام جهانی حمایت می‌کند تا مقدار زیادی از آن‌ها را برای تیم‌ها طراحی کند و بسازد.

رستم نوگمانوف، طراح این قاشق‌های موسیقیایی درباره آن‌ها گفت: ما به دنبال وسیله‌ای بودیم که بتواند ریتم خاصی به تشویق هواداران بدهد، بدون اینکه بخواهند هماهنگی قبلی داشته باشند و صدایی گوشخراش مانند Vuvuzela نداشته باشد که به نتیجه رسیدیم لوژکا می‌تواند بهترین گزینه باشد.

وسایل رسمی تشویق تیم‌ها در جام جهانی مشخص شدند +تصاویر

وسایل رسمی تشویق تیم‌ها در جام جهانی مشخص شدند +تصاویر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار