بهره برداری از ساختمان انتقال خون خراسان رضوی تا پایان سال ۹۷

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: احداث ساختمان انتقال خون خراسان رضوی در منطقه شهرک دانش و سلامت تا پایان سال ۹۷ نهایی شده و به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از ساختمان انتقال خون خراسان رضوی تا پایان سال ۹۷به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسلامی افزود: ساختمان ستادی کنونی انتقال خون مشهد استیجاری بوده و دولت‌های قبل نیز در راستای رفع این مشکل، یکی از مصوبات سفر‌های استانی خود را مطالعه و احداث ساختمان انتقال خون خراسان رضوی قرار داده بودند.

وی گفت: مردم مشهد و زائرین آن، بر اساس آمار‌های موجود در چند سال گذشته بیشترین میزان اهدای خون و مقام سوم اهدای خون در کشور را داشته‌اند همه این‌ها با وجود نداشتن ساختمانی مختص انتقال خون خراسان رضوی ثبت شده است.

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی افزود:در 27 خرداد ماه سال 97 پایگاه اهدای خون ثامن در جوار حرم مطهر رضوی افتتاح و با بهربرداری از این پایگاه مکانی مناسب و در شان زائرین امام رضا (ع) به فعالیت خواهد پرداخت. همچنین دفتر خیرین انتقال خون استان نیز در این روز افتتاح می‌شود.
 

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در تعطیلات عید فطر

اسلامی با اعلام پایگاههای اهدای خون در روزهای تعطیلات عید فطر گفت:پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در خیابان دانشگاه روبروی خیابان کفایی -- صبح از ساعت 8:00 الی 13 ، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 مجتمع اقامتی تجاری امید طبقه منهای یک --صبح از ساعت 8:00 الی 13  و اتوبوس سیار خونگیری واقع در میدان بیت المقدس ابتدای خیابان شهید اندرزگو --صبح ازساعت 8:00 الی 13 در تعطیلات عید فطر فعال خواهند بود.
 
وی با اشاره به لزوم حفظ ذخایر خونی، نیاز به همه گروه‌های خونی را اعلام و ابراز امیدواری نمود تا با مشارکت روزافزون مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع.) در معروف پسندیده و حیاتی اهدای خون، ذخایر خونی افزایش یافته و خدشه‌ای بر پاسخگویی به نیاز بیماران مراکز درمانی استان وارد نشود.

انتهای پیام//ف. ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.