رفتار ریاکارانه آمریکا در خصوص توافق برجام و مذاکره با رهبر کره شمالی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر رفتار ریاکارانه آمریکا در خصوص توافق برجام و مذاکره با رهبر کره شمالی ،گفت: دنیا بداند که جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت زیربار ذلت آمریکا و ایادی این کشور نخواهد رفت.

رفتار ریاکارانه آمریکا در خصوص توافق برجام و مذاکره با رهبر کره شمالیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهرستان، افزود:رییس جمهوری آمریکا پس از مذاکره با رهبر کره شمالی تلاش کرد این گفت و گو را به یک پیروزی برای خود جلوه دهد در حالی که تا دستیابی 2 کشور به یک توافق کامل راه زیادی در پیش است.


وی با بیان اینکه ایران هیچ وقت دنبال ساخت تسلیحات هسته ای نبوده، نیست و نخواهد بود، یادآوری کرد: این مذاکره در حالی انجام شد که ترامپ توافقنامه چند جانبه بین المللی را که با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تایید شده بود زیر پا گذاشت و از برجام خارج شد.


خطیب نماز عید فطر تبریز با اشاره به بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی مبنی بر سابقه بدعهدی و ریاکاری آمریکا در مذاکرات هسته ای با جمهوری اسلامی و اعلام هوشیاری به مقام های کره شمالی در این زمینه اظهار داشت: آمریکا نشان داده است که به هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و اگر توافقی هم انجام شود هیچ تضمینی برای متعهد بودن این کشور وجود ندارد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک عید فطر به امت اسلامی و مسلمانان جهان گفت: انسان هر روزی که معصیت و گناه نکند آن روز برای وی عید محسوب می شود.


حجت الاسلام آل هاشم افزود: روز عید فطر برای مسلمانان مهم است زیراکه بعد از یک ماه عبادت برای گرفتن پاداش الهی آماده می شوند.


وی یادآوری کرد: در این روز مسلمانان نسبت به اعمالی که در درگاه الهی انجام داده اند خوشحال و شاد هستند و از طرفی می ترسند اعمالی که در این ماه انجام داده اند مورد قبول خداوند قرار نگیرد.


حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اهمیت نماز عید فطر یادآوری کرد: نماز عید فطر سنگر بزرگی برای وحدت مسلمانان و امت اسلامی است و شایسته است امام جماعت در خطبه های آن مسایل دینی و دنیوی مسلمانان را و مسایل کشورهای اسلامی و غیراسلامی را مطرح کند.


وی همچنین یاد شهدای حزب موتلفه اسلامی را گرامی داشت و جهاد کشاورزی را بازوی نظام اسلامی برای تحقق خودکفایی دانست.


حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از مسوولان خواست در کنار توجه به تحصیل دانشجویان برای اشتغال دانش آموختگان نیز برنامه ریزی کنند.


مراسم نماز عید سعید فطر تبریز با حضور جمع زیادی از نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز و خیابان های اطراف این مصلا برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

مذاکره ترامپ با رهبر کره شمالی ریاکارانه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.