دولت آمریکا همچنان به هم‌پیمانانش بی‌اعتناست

تد دویچ، نماینده دموکرات ایالت فلوریدای آمریکا با انتقاد از خروج دولت آمریکا از توافقنامه‌های بین‌المللی از جمله توافقنامه آب و هوایی پاریس و برجام از بی‌اعتنایی این کشور به همپیمانانش ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تد دویچ، نماینده دموکرات ایالت فلوریدای آمریکا، با انتقاد از خروج دولت آمریکا از توافقنامه‌های بین المللی از جمله توافقنامه آب و هوایی پاریس و به خصوص برجام گفت: «در پی خروج آمریکا از توافقنامه آب و هوایی پاریس، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و انتقاد شدید (دولت آمریکا) از نزدیک‌ترین همپیمانان و شرکای ما، آن‌ها (همپیمانان و شرکای سنتی آمریکا) این پرسش را مطرح می‌کنند که موضع آمریکا چیست؟»

وی ادامه داد: «اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما باید با یکدیگر همکاری نزدیک داشته باشیم و با تهدیدات منطقه‌ای مقابله کنیم و اطمینان حاصل کنیم که منافع ما تامین می‌شود. من نمی‌توانم بیش از این تاکید کنم که من تا چه حد نگران هستم! چون دولت کنونی آمریکا همچنان مشغول بی‌اعتنایی به همپیمانان ما است و همچنان درباره مسائل بی‌اهمیت، مناقشه‌ها و اختلافات غیرضروری ایجاد می‌کند!»

انتهای  پیام/

انتقاد نماینده فلوریدا از خروج آمریکا از توافق‌های بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار