بخشدار بخش سویسه شهرستان کارون گفت: مدارس این بخش از شهرستان در حال تجهیز و بهسازی مدارس هستند.

نبی سعیدی، بخشدار سویسه شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقش مهم آموزش و پرورش در توسعه فرهنگی هر جامعه اشاره کرد و بیان داشت: آموزش و پرورش کارون با توجه به برنامه ریزی ها و فعالیت های گسترده جایگاه بسیار خوبی در بین مناطق آموزشی استان به خود اختصاص داده است .

وی، آموزش و پرورش را شاخص ترین و بارزترین جلوه فرهنگی جامعه عنوان و تصریح کرد: بخشداری سویسه به منظور بهسازی و تجهیز مدارس این بخش فعالیت های گسترده و قابل توجهی را انجام داده است .

سعیدی موفقیت های پیاپی دانش آموزان کارونی را نشان دهنده برنامه ریزی دقیق در زمینه آموزش و پرورش در این شهرستان دانست و اهدا کولر، تعمیر درب ورودی مدرسه روستای طرفایه، رایزنی در جهت اهدای یک آب سردکن و کولر به مدرسه مبارکه ۲ توسط شرکت توسعه نیشکر، اهدای یک آب سرد کن و تعمیر دستگاه کپی مدرسه سویسه سادات از جمله فعالیت های بخشداری سویسه در مدارس این بخش عنوان کرد .

بخشدار سویسه نقش دهیاران در حمایت از فعالیت های آموزش و پرورش در روستاها را اساسی دانست و اذعان داشت: برنامه ریزی جهت بهسازی مدرسه حبیب بن مظاهر روستای فارسیات و تجهیز مدرسه روستای ابوناگه به برق کشی جدید و کولر از دیگر فعالیت های صورت گرفته در سال جاری هستند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۸ مدرسه در این بخش در سال گذشته با مشارکت خیرین و شرکت های فعال منطقه تکمیل، احداث و یا در دست احداث هستند، اظهار کرد: برنامه ريزی در جهت توسعه و سرمايه گذاری در حوزه آموزش و پرورش در جامعه نقش موثری دارد.

انتهای پیام/گ

مدارس در انتظار تجهیز و بهسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.