رد رشوه ۶۰۰ هزار تومانی راننده خلافکار به مامور پلیس

راننده خودرو پراید که پس از انجام حرکات مارپیچ متوقف شده بود، پس از کشف بسته تریاک در خودروی خود به مامور پلیس پیشنهاد رشوه ۶۰۰ هزار تومانی داد.

رد رشوه ۶۰۰ هزار تومانی به مامور پلیس توسط راننده خلافکاربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مسعود جبارزاده معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: ستوان یکم امیر بوزچائیل، افسر گشت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تیم همراه مشغول گشت‌زنی در مسیر غرب به شرق بزرگراه‌ زین‌الدین بوده که مشاهده می‌کند یک دستگاه سواری پراید، در حال حرکت به‌صورت مارپیچ است. افسر پلیس راهور به راننده دستور توقف خودرو را می‌دهد. راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس، در حالت دنده عقب در بزرگراه و با انجام حرکات نمایشی به‌صورت خلاف جهت، وارد کنار گذر زین‌الدین-وفادار شرق شده و از پل احسان زین‌الدین به سمت غرب ادامه مسیر می‌دهد.

وی افزود: پس از تعقیب و مراقبت خودروی یاد شده، عوامل پلیس راهور موفق به متوقف کردن خودرو در تقاطع زین‌الدین-هنگام می‌شوند. راننده پس از خروج از خودرو، سعی در فرار داشته که بلافاصله توسط عوامل پلیس دستگیر می‌شود.

سرهنگ مسعود جبارزاده ادامه داد: پس از انتقال خودروی مذکور به پارکینگ، در بازدید به عمل آمده از زیر صندلی شاگرد یک بسته تریاک به وزن 2 کیلوگرم کشف می‌شود. راننده خودرو در این هنگام رشوه‌ای به مبلغ حدوداً 600 هزار تومان را به مأموران پلیس پیشنهاد می‌دهد. امیر بوزچائیل، مأمور یاد شده نیز با رد رشوه، مبلغ مذکور را ضبط و ضمیمه پرونده می‌کند. راننده خودروی یاد شده نیز به همراه کشفیات و خودروی خود تحویل عوامل کلانتری 146 حکیمیه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
من هم بود شش صد را قبول نمیکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
خدمتگذار واقعی کشور است
آخرین اخبار