امید به زندگی اصفهانی ها به ۷۰.۵ سال رسید

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت : در سال گذشته میانگین سن افراد فوت شده ۷۰.۵ سال بوده که کمترین سن یک سال و بیشترین سن ۱۲۴ سال در سازمان آرامستان های شهرداری ثبت شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدرضا جعفریان اظهار کرد: از سال ۶۳ تا سال گذشته ۱۳۳ هزار و ۱۵۳ نفر در باغ رضوان دفن شده اند که  ۳۰۴ نفر از آنها مجهول الهویه و ۱۲۸۲ نفر از آنها از اتباع خارجه بوده اند.

وی افزود: در سال گذشته نیز پنج هزار و ۷۱ نفر در باغ رضوان دفن شده اند که دو هزار و ۹۲۸ نفر آنها مرد و دو هزار و ۱۴۳ نفر زن بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: میانگین سنی فوت شدگان مرد ۶۸ سال و میانگین سنی فوت شدگان زن ۷۳ سال بوده است.

جعفریان اضافه کرد: در سال گذشته میانگین سن افراد فوت شده ۷۰.۵ سال بوده که کمترین سن یک سال و بیشترین سن ۱۲۴ سال در سازمان آرامستان های شهرداری ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده بیشترین عامل فوت اصفهانی‌ها به ترتیب بیماری‌های سیستم گردش خون، سرطان‌ها، بیماری‌های مربوط به نوزادان، حوادث غیرعمد و کهولت سن بوده است.

 

انتهای پیام /س

اظهار نظر  مدیر عامل آرمستان اصفهان درباره مرگ و میر

برچسب ها: شهرداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار