پزشک بیمارستان هفت‌تیر شهرری مطرح کرد؛

بیمارستان‌های شهرستان ری به یک هزار و ۲۰۰ تخت نیاز دارند

توکلی گفت: بیمارستان‌های شهرری با توجه به جمعیت موجود به یک هزار و ۲۰۰ تخت نیاز دارند.

بیمارستان‌های شهرستان ری به یک هزار و ۲۰۰ تخت نیاز دارندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عادل توکلی پزشک بیمارستان هفت‌تیر شهرری در مراسم بازدید از بیمارستان هفت تیر شهرری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه شهرری یک میلیون نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: این در حالی است که بیمارستان‌های شهرری برای خدمت رسانی به شهروندان به یک هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستان نیاز دارند. با توجه به اینکه بخش خصوصی در این منطقه سرمایه گذاری نمی‌کند، باید بخش دولتی تحت نظر حاکمیت به مسئله توسعه بیمارستان‌های موجود در شهرری ورود کند.

وی افزود: در حال حاضر ۵۵۰ تخت بیمارستان فعال داریم و با توجه به توسعه بیمارستان‌های شهریار و رباط‌کریم، بیماران ارجاعی به بیمارستان هفت‌تیر کاهش داشته است.

توکلی با بیان اینکه ساماندهی بیماران ترومایی همواره در مسیر صعود قرار داشته است، گفت: بیمارستان هفت‌تیر بالاترین ضریب تعداد تخت آی‌سی‌یو را دارد، اما این بیمارستان سابقه ساخت بسیار بالایی دارد و باید در تجهیز زیرساخت‌های این بیمارستان به سرعت اقدامات لازم انجام شود.

پزشک بیمارستان هفت‌تیر با بیان اینکه مصدومان ترافیکی و انواع و اقسام خشونت‌های عمدی مانند زورگیری‌ها و ترومای اطفال به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، گفت: باید فرهنگسازی‌های لازم در زمینه خشونت‌های شهری انجام شود تا مصدومان این موضوع کاهش یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار