نجات قاتل از چوبه دار در استهبان/مصالحه پنجمین پرونده قتل در شورای حل اختلاف استان فارس

معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس گفت: با گذشت اولیای دم و نجات قاتل از چوبه دار در استهبان، پنجمین پرونده قتل در امسال رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبد المهدی موسوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در جریان یک نزاع و ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد در سال ۹۳ جوانی به قتل رسید.

وی ادامه داد: پس از آن متهم به قتل با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه خود اقرار و بازداشت و در نهایت مقدمات اجرای حکم قصاص فراهم شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبد المهدی موسوی اضافه کرد: با پیگیری‎های انجام شده از سوی رئیس و اعضای شورای حل اختلاف شعبه ایج شهرستان استهبان پس از برگزاری ۱۰ جلسه مصالحه با خانواده مقتول و صحبت با اولیای دم و دعوت از معتمدان و ریش سفیدان محلی، شکات و اولیای دم بدون قید و شرط از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و رضایت خود را اعلام و متهم به قتل را مورد بخشش قرار دادند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس افزود: این پرونده قتل پنجمین محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال تاکنون، با رضایت اولیای دم به مصالحه ختم شده است.

شهرسستان استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

گذشت اولیای دم و نجات قاتل از چوبه دار در استهبان

برچسب ها: قتل ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.