رئیس بیمارستان رازی شهرری خبر داد

118 بیمار بی هویت در بیمارستان رازی شهرری

عزیزی با بیان اینکه 220 بیمار بی سرپرست در بیمارستان رازی شهرری بستری هستند، گفت: 118 نفر از آن‌ها بی هویت هستند.

118 بیمار بی هویت در بیمارستان رازیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزیزی مدیر بیمارستان رازی در مراسم بازدید از بیمارستان هفت تیر شهرری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه 220 بیمار بی سرپرست در این بیمارستان بستری هستند، اظهار کرد: 118 نفر از این تعداد بی هویت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای سبز بیمارستان بسیار بزرگ است و 65 هکتار از بیمارستان را فضای سبز تشکیل می‌دهد، گفت: با وجود اینکه فضای سبز بیمارستان از طریق آبیاری قطره‌ای برای صرفه جویی در مصرف آب آبیاری می‌شود، اما نهر آبی که فضای سبز بیمارستان به آن وابسته است به دلیل بدهی پلمپ شده است و این موضوع باید برطرف شود.

مدیر بیمارستان رازی شهرری یادآور شد: 118 نفر از بیماران این بیمارستان فاقد هویت هستند و بعضی از بیماران نیز در شرایطی در بیمارستان بستری هستند که خانواده‌هایشان در جریان نیستند. برخی از این افراد بیمارانی هستند که از دستگاه‌های قضایی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

همچنین در ادامه مجیدی معاون فرماندار ری با بیان اینکه بعضی از چاه‌های موجود در شهرری به دلیل غیر قانونی بودن پلمپ شده‌اند، گفت:نباید چاه مربوط به بیمارستان رازی پلمپ می‌شد، در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.