قطع ۱۷۰ اصله درخت برای توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری

رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری گفت: اجرای طرح توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری منوط به قطع ۱۷۰ اصله درخت کهنسال است.

قطع ۱۷۰ اصله درخت برای توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروز ( دوشنبه) در بازدید تعدادی از اعضای شورای شهر تهران بیمارستان بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر روی ضمن بررسی لزوم توسعه امکانات و تجیهزات این بیمارستان برای خدمات رسانی بیشتر به مردم محروم منطقه، چگونگی اجرای این طرح نیز بررسی شد .

در نشست بررسی طرح توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر که با حضور احمد صفوی شهردار ری و حسن خلیل آبادی رئیس شورای شهر شهرستان ری برگزار شد، محمد امین زارع رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر با تشریح نیازهای مردم منطقه و خدمات رسانی محدود این مجموعه درمانی گفت: مردم منطقه به لحاظ محرومیتهای مختلف و مراجعات فراوان به خدمات رسانی بیشتر نیاز دارند .

زارع افزود: طرح توسعه این بیمارستان با ساخت بناهای جدید و تجهیز آن در دستور کار قرار دارد و اجرای ان در محوطه مستلزم قطع 170 اصله درخت کهنسال است .

رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر ری با تاکید بر اینکه ساختمان اصلی این بیمارستان بسیار قدیمی و فرسوده است، گفت: به لحاظ مشخصات فنی اضافه کردن طبقات جدید بر روی بنای قدیمی به هیچ وجه منطقی نبوده و مورد تایید مهندسان ساختمان نیست .

در این نشست و پس از بررسی طرح توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت محیط زیست شورای شهر تهران با اعلام مخالفت این کمیسیون در خصوص قطع درختان این بیمارستان گفت: قطع 170 اصله درخت به هیچ وجهی منطقی و مورد تائید نیست و باید برای توسعه زیربنای بیمارستان و خدمت رسانی به مردم از طریق دیگر اقدام شود .

صدراعظم نوری گفت: در شرایطی که استان تهران به لحاظ توسعه فضای سبز فقیر بوده و نیاز مبرم به نگهداری از درختان و توسعه این فضا دارد قطع درختان از هیچ منطقی پیروی نمی‌کند .

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولان بیمارستان و پیمانکار طرح توسعه آن باید برای افزایش سطح زیر بنای ساختمان چاره دیگری بیاندیشند گفت: شهرداری موظف است تا از قطع درختان در هر مکانی و به هر علتی جلوگیری کند .

در ادامه این نشست و بر اساس توافق صورت گرفته مقرر شد تا موضوع برای بررسی بیشتر و نتیجه گیری نهایی به کمیسیون ماده هفت ارجاع شود.

در صورت تائید طرح ارائه شده بیمارستان در کمیسیون ماده هفت 170 اصله درخت محوطه قطع و برای ساختمان سازی آماده خواهد شد .

گفتنی است شهرستان ری دارای دو بیمارستان بزرگ فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر است که این دو بیمارستان با توجه به تراکم جمعیتی موجود به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای مردم منطقه نیست .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار