بهسازی راه جم- سیراف ۱۸۰ میلیارد ریال نیاز دارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جم استان بوشهر گفت: برای بهسازی جاده جم - سیراف به تامین ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بهسازی راه جم- سیراف ۱۸۰ میلیارد ریال نیاز داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سامان قلی پور روز دوشنبه در نشست با فرماندار جم افزود: با توجه به هزینه‌های سنگین نگهداری جاده جم - سیراف برای بهسازی و اصلاح آن به همکاری شرکت‌های صنعتی مستقر در منطقه نیاز است.

وی بیان کرد: برای تکمیل علائم و خط کشی جاده جم به پالایشگاه فجر جم درحال رایزنی با مسئولان این شرکت هستیم تا در این زمینه همکاری لازم صورت گیرد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم با اشاره به کمبود ماشین آلات راهداری در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و شمار زیاد روستاها، ظرفیت موجود راهداری پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و لازم است در این زمینه تجهیزات راهداری شهرستان تقویت شود.

وی اضافه کرد: بخشی از دستگاه‌های راهداری شهرستان جم فرسوده است که با توجه به نبود امکان تعمیر آن‌ها در منطقه مدت زمان نوسازی این ماشین آلات طولانی می‌شود.

قلی پور افزود: هم اکنون برخی جاده‌های روستایی شهرستان ایمن سازی شده است و شانه سازی مسیر روستا‌های غربه، حرمیک و کوهچر در دستور کار است.

وی افزود: زمین راهدارخانه ریز توسط شورا و شهرداری این شهر واگذار شده و بزودی اقدامات اولیه آن آغاز می‌شود.

فرماندار جم گفت: با توجه به شرایط ویژه و جغرافیای کوهستانی این شهرستان لازم است تجهیزات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان تقویت شود.

محمد حسینی افزود: اصلاح و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان برای کاهش تلفات و مرگ میر‌های جاده‌ای با حساسیت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار جم بر لزوم ایمن سازی راه‌های ارتباطی این شهرستان تاکید کرد و گفت: راه جم به ریز دارای پیچ‌های خطرناک و عرض کم است که از لحاظ علائم و هشدار‌های ترافیکی با کمبود روبرو است و باید در این زمینه اقدامات فوری و جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

برای بهسازی جاده جم - سیراف به تامین ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.