خلق اثری هنری به شکل مقبره باستانی مصری‌ها برای حفاظت از حیات وحش + فیلم

یک هنرمند اثری به شکل مقبره باستانی مصری‌ها برای حفاظت از حیات وحش دریاچه هاید پارک لندن خلق کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک هنرمند بلغاری در ابتکاری جالب توجه، اثری هنری به شکل مقبره باستانی مصری‌ها، اما از جنس بشکه‌های رنگی خلق کرده و آن را در دریاچه هاید پارک لندن به آب انداخته است.

کریستو جاوچف هنرمند بلغاری سازه‌ای هنری به شکل یک آرامگاه متعلق به مصریان باستان را با استفاده از ۷۵۰۶ بشکه به رنگ‌های قرمز، سفید و بنفش ساخته و به آب انداخته است تا از این طریق به گفته خود گامی برای حفاظت از حیات وحش آبی دریاچه هاید پارک لندن بردارد.

نصب و راه اندازی این شناور روز دوشنبه صورت گرفت و به گفته کریستو این اثر هنری که برگرفته از مقبره قدیمی مصری‌ها، قرار است برای سه ماه جزئی از محیط هاید پارک واقع در مرکز لندن باشد.

نکته جالب توجه تغییر رنگ این سازه همزمان با تغییر نور محیط است که انعکاس آن در دریاچه هاید پارک به شکل یک نقاشی انتزاعی دیده می‌شود.

به گفته کریستو، کار ساخت این اثر هنری از ماه آوریل آغاز شد و در این مدت بشکه‌های ۵۵ گالنی بر روی پلتفورمی به شکل هرم به ارتفاع ۴۰ متر و عرض ۳۰ متر سوار شد. برای ثابت نگهداشتن این سازه هنری در مکان مورد نظر در درون دریاچه از ۲۲ لنگر استفاده شده است.

انتهای پیام/
 

خلق اثر هنری در دریاچه هاید پارک انگلیس + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.