سواری گرفتن از کروکودیل در ازای دادن مرغ زنده/ رابطه غیر عادی مردم یک روستا با کروکودیل‌ها + فیلم

مردم یک روستا به طرز عجیبی با کروکودیل‌ها زندگی می‌کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­در روستایی در بورکینافاسو رابطه دوستانه مردم با کروکودیل‌ها و جذب توریست از این طریق درآمدزایی خوبی داشته است.

شاید کورکودیل یکی از مرگبارترین شکارچیان در حیات وحش باشد، اما در روستایی کوچک در بورکینافاسو مشاهده نشستن افراد بر پشت این کورکودیل‌های وحشتناک امری عجیب نیست.

مردم در روستای بازول (Bazoule) در حدود سی کیلومتری پایتخت بورکینافاسو، دریاچه کوچک خود را با صدها تمساح‌ و کروکوددیل شریک شده‌اند.

ساکنانان این روستا می‌گویند از زمانی که بچگی به این تمساح‌ها و کروکودیل‌ها عادت کرده‌ایم و با آنها در آب شنا کرده‌ایم. اکنون می‌توانیم به آنها نزدیک و بر پشت آنها سوار شویم. اگر دیگران هم شجاعتش را داشته باشند می‌توانند بر پشت آنها سوار شوند.

براساس افسانه‌های محلی سابقه رابطه مردم با تمساح‌ها در این روستا به قرن پانزدهم بازمی‌گردد.

براساس این افسانه این روستا همیشه با مشکل خشکسالی مواجه بود تا این که یک تمساح زنان روستا را به دریاچه‌ای پنهانی راهنمایی کرد تا مشکل خشکسالی روستا را برطرف کنند.

مردم روستا هر ساله جشنی در این رابطه برگزار می‌کنند.

ارتباط غیرعادی مردم با تمساح‌ها و کروکودیل‌ها در این روستا توریست‌های بسیاری را راهی این روستا کرده است.

مسافران پس از ورود به این روستا می‌توانند مرغی بخرند و با کمک راهنمای تور آن را به تمساح‌ها و کروکودیل‌ها بدهند و به این ترتیب این حیوانات را مطیع خود سازند.

این روز‌ها صنعت توریسم درآمد خوبی برای مردم این روستا به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/
 

دوستی انسان با کروکودیل + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار