دوازدهمین نمایشگاه "ادوات کشاورزی و صنایع دام و طیور" در گیلان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛عبدالله سلمانی‌زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: دوازدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات، ادوات کشاورزی و صنایع تولیدی وابسته به صنعت دام و طیور امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به‌مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت دایر است افزود: ۵۰ واحد تولیدی از سراسر کشور در دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، ادوات کشاورزی و صنایع مربوط به دام و طیور گیلان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های مختلف کشور از جمله مازندران، گلستان، تهران، اصفهان، زنجان و اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین تولیدات خود را در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات مرغداری، خوراک دام، باسکول، پرورش و توزیع مرغ، صدف معدنی و دارو‌های دامپزشکی به نمایش گذاشته اند.

عبدالله سلمانی‌زاده حمایت از تولیدات داخلی و رونق بازار محصولات و کالا‌های ایرانی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام و تصریح کرد: علاقمندان از امروز به‌مدت ۴ روز می‌توانند همه روزه از ساعات ۱۶ تا ۲۲ از دوازدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع دام و طیور گیلان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت بازدید کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

دایر شدن نمایشگاه "ادوات کشاورزی و صنایع دام و طیور" در گیلان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.