شهردار منطقه یک گفت: مسئولان شهر باید برای مقابله با بحران، پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش آسیب ها نظارت و کنترل خود را در امور شهر افزایش دهند.

مسئولان باید برای مقابله با بحران ضریب حساسیت مدیریت شهری را افزایش دهندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردارمنطقه یک در جلسه فصلی که به منظور هماهنگی مانور انبار نفت شمال شرق تهران که با حضور نمایندگان سازمان‌های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه یک برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: حوادث غیر مترقبه خبر نمی‌کنند و نمی‌توان جلوی رخداد برخی از حوادث را گرفت، اما می‌توان از بروز حوادثی، چون سیل و آتش سوزی با تمهیدات لازم جلوگیری کرد که این کار نیازمند دقت بیشتر مسئولین شهر نسبت به محیط و وظایفی است که بر عهده دارند.

وی با اشاره به اجرای مانور دورمیزی پدافند غیر عامل منطقه با موضوع انبار نفت شمال شرق تهران گفت: انبار نفت شمال شرق منطقه تهران به عنوان یکی از نقاط حساس سطح منطقه است که باید تمهیدات لازم برای ایمن سازی آن انجام و با برپایی مانور‌هایی توانایی نیرو‌های امداد و سازمان‌های تخصصی برای مقابله با بروز حوادث غیر مترقبه، ارتقا پیدا کند.

اسماعیلی احداث دیوار حایل در انبار نفت شمال شرق تهران را یکی از اقدامات لازم جهت ایمن سازی این مکان دانست و گفت: طرح امتداد شرقی بزرگراه ارتش در حال اجراست که با باز شدن این معبر و افزایش تردد خودرو‌ها، برای ایمن سازی این انبار دیوار حایل بتنی در اطراف آن احداث می‌شود.

در ادامه کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک گفت: این جلسه به منظور ارائه راهکار‌های مناسب در خصوص برگزاری مانور ها، بررسی طرح تدوین سند کاهش خطرپذیری محلات و بررسی مشکلات و پیشنهادات اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه برای ارتقای توانمندی‌ها برگزار شد.

گفتنی است مانور مدیریت بحران در انبار نفت شمال شرق تهران امروز - ۳۰ خرداد ماه – از ساعت ۱۰ صبح با حضور سازمان‌های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه یک در این محل اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار