یاوند عباسی مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: ۲۰ درصد اعتبارات فرهنگی نهاد‌های دولتی به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص پیدا کرده است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران ظهر امروز چهارشنبه در نخستین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس با اشاره به اختصاص ۲۰ درصد اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: در دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگی ایثار و شهادت ۲۸ مصداق از جمله اختصاص بودجه فرهنگی به گسترش و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی احصا و قابل اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شورای ایثار و شهادت در استان‌ها شکل‌گرفته است، اضافه کرد: این شورا یکی از نهاد‌های تأثیرگذار در حوزه‌های فرهنگی، علمی، آموزشی و اجتماعی است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

یاوندعباسی با بیان اینکه برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان اسلام بویژه شهدای این خطه از میهن اسلامی‌مان باید در سطح شهر المان‌سازی و نمادسازی شود، افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت و نیز دفاع مقدس بلوکه شود بزرگ‌ترین ظلم به این فرهنگ وارد می‌شود.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تنها با برپایی همایش‌ها در جامعه اسلامی گسترش پیدا نمی‌کند ادامه داد: این فرهنگ با ترویج فرهنگ ایثار و نظام اسلامی در برابر هجمه بیگانگان نجات می‌یابد.

انتهای پیام/ن

صحبت های مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در شیراز

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار