تحقق روستای بدون بیکار درگناوه دستور کار است

فرماندارگناوه گفت: طرح روستای بدون بیکار باهدف اشتغالزایی در ۲ روستای بخش ریگ درحوزه آبزی پروری به عنوان نمونه دردستور کار قرار گرفته است.

تحقق روستای بدون بیکار درگناوه دستور کار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان با محوریت فرصت‌های سرمایه گذاری آبزی پروری افزود: براساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده با شیلات استان بوشهر این طرح در روستای جزیره شمالی و جنوبی بخش ریگ شهرستان گناوه در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: باتوجه برداشت‌های غیرمتعارف از دریا، آبزی پروری و پرورش میگو می‌تواند در برطرف کردن مشکل اثرگذار و نقشی مهم در اشتغال پایدار ایفا کند.

وی گفت: این شهرستان در زمینه پرورش میگو مستعد و قطب اصلی تولید این آبزی در استان بوشهر و کشور به شمار می‌آید.

فرماندارگناوه ادامه داد: فرمانداری آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی با اولویت بومی در حوزه آبزی پروری از جمله در زمینه تکثیر و پرورش میگو، ماهی در قفس و زالو است.

وی افزود: شیلات این شهرستان باتوجه به ظرفیت بالا از لحاظ نیروی انسانی و امکانات با مشکل روبرو است که از شیلات استان انتظار داریم در برطرف کردن آن پیگیری کند.

انتهای پیام/م

طرح روستای بدون بیکار باهدف اشتغالزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.