ارزش کار پلیس با همت و تلاش معاونت اجتماعی انعکاس داده می شود

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: عملکرد یگان‌های عملیاتی و اجرایی استان و ارزش کار پلیس استان با همت و تلاش معاونت اجتماعی انعکاس داده می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری  معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان در جلسه بررسی کارنامه یگانی استان، اظهار داشت: معاونت اجتماعی از یگان‌های با اهمیت در سطح استان است، چرا که عملکرد یگان‌های عملیاتی و اجرایی استان و ارزش کار پلیس استان با همت و تلاش این معاونت به نمایش گذاشته شده و انعکاس داده می‌شود.

وی مهمترین سرمایه نیروی انتظامی استان را سرمایه اجتماعی عنوان کرد و افزود: از طریق سرمایه اجتماعی می‌توانیم در سطح استان بیشترین مشارکت را با شهروندان داشته باشیم.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: برای انجام کار‌های اجتماعی و فرهنگی می‌بایست نیرو‌های با ذوق و با انگیزه شناسایی و به کارگیری شوند تا در انجام ماموریت‌های محوله موفق عمل شود.

سرهنگ جعفری تعامل خوب و سازنده با سازمان ها، نهاد‌ها و شهروندان را از جمله وظایف مهم معاونت اجتماعی استان برشمرد و بیان داشت: با تعامل خوب و روابط عمومی بالا می‌توانیم بدترین و سخت‌ترین مسائل و بحران‌ها را در سطح استان مدیریت و حل کنیم.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه باید خودمان را باور کنیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: به کار بردن تمام توان و تلاش جهت دستیابی به شاخص‌های مورد نظر ناجا از اولویت‌های پلیس استان می‌باشد.

انتهای پیام/ع

ارزش کار پلیس با همت و تلاش معاونت اجتماعی 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار