نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب؛

کوتاهی برخی از مدیران در جریان زلزله /داغ گرانی بر بازسازی مناطق زلزله زده

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس با اشاره به کوتاهی و قصور برخی از مدیران در جریان زلزله گفت: نمایندگان استان کرمانشاه با کوتاهی برخی از مدیران در مناطق زلزله‌زده برخورد می‌کنند.

کوتاهی برخی از مدیران در جریان زلزله /داغ افزایش قیمت بر بازسازی مناطق زلزله زدهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  فرهاد تجری  نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب  امروز در آئین افتتاح 500 واحد مددجویی در مناطق زلزله‌زده استان اظهار داشت: بسیاری از بخش‌هایی که باید در مناطق زلزله‌زده خدمت‌رسانی می‌کردند وارد عرصه نشدند و مردم این کوتاهی و قصور بسیاری از مسئولان را فراموش نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: برخی نتوانستند به‌درستی انجام وظیفه کنند و در حق مناطق زلزله‌زده کم‌لطفی کردند و نمایندگان مجلس در صورت لازم با این کوتاهی‌ها برخورد می‌کنند.

تجری گفت: میزان خساراتی که در روزهای نخست زلزله برآورد شد محدود بود اما اکنون با افزایش گرانی و افزایش قیمت مصالح ساختمانی انتظار می‌رود از دولت کمک‌هایی دریافت شود که بازسازی مناطق زلزله‌زده به سرعت ادامه پیدا کند.

وی افزود:با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، افزایش قیمت مصالح ساختمانی و آهن آلات، اختصاص بودجه متمم و تکمیلی برای بازسازی واحد‌های مسکونی زلزله زدگان ضرورت دارد.


انتهای پیام/ز
 

اختصاص بودجه متمم و تکمیلی برای بازسازی واحد‌های مسکونی زلزله زدگان ضرورت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار