خانواده شهدا با صبر و مقاومت خود اسوه و الگوی جامعه هستند

استاندار فارس گفت: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در دیدار خانواده سه شهید و چهار جانباز دفاع مقدس، افزود: زبانم در مقابل ایثارگری و عظمت خانواده‌های شهدا قاصر است؛ خانواده شهیدان زمانی، مجسمه مقاومت و اسوه صبر و شکیبایی هستند که برای همه جامعه سرمشق و الگو محسوب می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که پایداری انقلاب اسلامی به رغم فراز و نشیب‌های فراوان به برکت خون شهدا و پایداری خانوده‌های آنان بوده است، گفت: خانواده شهیدان زمانی از جمله کسانی هستند که به رضایت خداوند راضی شده اند و با خدا معامله کرده اند.

تبادار خطاب به خانواده شهیدان زمانی، بیان کرد: اراده و ایستادگی شما از قبل از انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون تغییری نکرده است و با همان اراده، باور و اعتقاد، مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را ادامه داده اید.

وی با تاکید بر این که خانواده‌های شهدا مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، گفت: کسانی که دلداده نظام جمهوری اسلامی هستند و همه چیزشان را برای این نظام داده اند، امروز هم بی تکلف و بی توقع مطالب خود را مطرح می‌کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: به عنوان خادم مردم استان فارس در مقابل عظمت خانواده شهیدان زمانی احساس کوچکی می‌کنم و افتخارم این است که توانستم در مقابل عظمت خانواده شهدا خاشع باشم.

تبادار گفت: یادمان باشد اگر مسئول هستیم و فرصت خدمت به مردم برای ما فراهم شده است، از برکت مجاهدت و عظمت شهدا و جانبازان بوده، هست و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط فعلی نیاز فراوانی به ایثارگری‌ها دارد، افزود: کسانی هستند که تلاش می‌کنند زمینه ناامیدی را برای مردم و حتی مدیران فراهم کنند، اما ما باید با توکل بر خدا و بهره گرفتن از خون شهدا و پایداری مادران شهید، امیدوارانه این مسیر را ادامه دهیم.

استاندار فارس اظهارکرد: خانواده شهیدان زمانی از قبل از انقلاب اسلامی مثل پروانه دور شمع انقلاب چرخیده و سوخته اند و همچنان عاشقانه به دور این شمع می‌گردند تا نورانیت و روشنایی بیشتری را نصیب جامعه و انسانیت کنند.

تبادار تاکید کرد: به عنوان عضوی از نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمتگذار استان فارس، به وجود خانواده‌های عزیز شهدا با این شکیبایی و صبر مباهات و افتخار می‌کنم.

وی در ادامه با تجلیل از مادر شهیدان زمانی از وی به عنوان اسوه و الگوی صبر، شکیبایی، تحمل و بردباری یاد کرد.

خانواده شهیدان زمانی در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از استاندار فارس در جهت خدمتگزاری به مردم و تلاش برای پاسداری از راه امام راحل و ترویج پیام شهدا تقدیر و تشکر کردند.
انتهای پیام/ر

کشور در شرایط کنونی به ایثارگری‌های فراوان نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار