۱۲۰ گروه جهادی دانشجویی در استان فارس به برگزاری اردو‌های جهادی می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  شکرالله مسکویی مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: اردو‌های جهادی در قالب ۱۰ روزه، ۷ روزه، ۳ روزه و یک روزه انجام می‌شود که تا پایان سال برآورد شده گروه‌های مختلف بسیج این اردو‌ها را اجرا کنند.

وی افزود: ۱۲۰ گروه جهادی دانشجویی فعال در استان فارس وجود دارد.

مسکویی اظهار کرد: برآورد شده که تا پایان امسال بیش از ۴ هزار نفر از بسیج دانشجویی در قالب اردو‌های ۱۰ روزه به مناطق محروم خدمات‌رسانی کنند.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: در اردو‌های ۷ روزه ۱۰ هزار نفر - روز پیش‌بینی شده که در قالب ۶۰۰ اردو انجام می‌شود.

مسکویی بیان کرد: در اردو‌های ۳ روزه تلاش می‌شود از اقشار تخصصی بسیج مثل بسیج طلاب، حقوقدانان، پزشکی و ... برای خدمت‌رسانی استفاده شود و برای اردو‌های یک روزه نیز پیش‌بینی شده ۳۰ هزار نفر- روز در فعالیت‌های جهادی شرکت کنند.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه رایج‌ترین خدمات فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و پزشکی است، تصریح کرد: همکاری ادارات با گروه‌های جهادی در راستای تحقق فرمایشان رهبری و محرومیت‌زدایی نقش مهمی دارد.
انتهای پیام/ر

برپایی اردو‌های جهادی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن شفیعی
۲۲:۰۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
با سلام اجر شما با آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف
با احترام اینجانب کارگر هستم وبیسواد اهل ممسنی پدرم را در کودکی آز دست داده ام و هیچ گونه سرمایه ای ندارم دارای زن و یک دختر می باشم میخواهم یک سوئت پنجاه متری بزنم نیاز شدید به همکاری و مساعدت مالی و همکاری جهادی دارم
برای رضای خدا دست منو بگیرید خوشحال میشم
آخرین اخبار