جشن پایان فصل باشگاه مس شهربابک

بعد از صعود تاریخی تیم فوتبال باشگاه مس شهربابک به لیگ دسته سه کشور جشن پایان فصل باشگاه با حضور حدود 5000 نفر از مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جشن پایان فصل باشگاه مس شهربابک با حضور نماینده، فرماندار شهرستان، مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، مسئولان شرکت مس، هیئت مدیره باشگاه مس، مدیرعامل باشگاه، دادستان ، مسئولان اداره ورزش و جوانان، مسئولان نهادهای اداری، پیشکسوتان، هواداران باشگاه، ورزشکاران و جمع کثیری از مردم این شهرستان برگزار شد.

علی اسدی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت چشمگیر باشگاه مس در این شهرستان، گفت: ورزش شهرستان شهربابک اولین قدم های خود را به سمت صعود به قله های ورزشی در کشور و جهان برداشته است.

وی افزود: با تغییر مدیریت در باشگاه مس شهربابک، تاکنون شاهد روند رو به رشد و مطلوبی از لحاظ مدیریتی و اجرایی بودیم.

اسدی به عملکرد باشگاه مس شهربابک طی 10 ماه گذشته اشاره و تصریح کرد: صعود تاریخی تیم فوتبال باشگاه به لیگ سه کشور، حضور تیم فوتسال بانوان در لیگ یک و احداث زمین های چمن آکادمی ها از مهمترین این موفقیت ها بوده است.

حجت الاسلام توحیدی، مشاور عالی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز از خرید امتیازهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور و لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.

 وی عملکرد باشگاه مس شهربابک را قابل تحسین عنوان و ابراز امیدواری کرد: این روند رو به رشد با خرید این امتیازها ادامه داشته باشد.

هاشمیان، مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک هم ضمن تشکر از حجت الاسلام توحیدی بابت خرید این امتیازات، گفت: با خرید این امتیازات لطف بزرگی به ورزش شهرستان و باشگاه مس می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با لطف خدا و حمایت مسئولان، شرکت مس، هیئت مدیره باشگاه، مسئولان شهرستان و حمایت مردم و هوادان، با درخشش در میادین کشوری بتوانیم جواب این اعتماد را بدهیم.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن بزرگ باشگاه مس در شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.