انصاری فرد در گفتگو با سایت AFC : مطمئم از گروهمان صعود می کنیم

مهاجم ملی پوش کشورمان در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از صعود تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی 2018 ابراز اطمینان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود شکست یک بر صفر ایران برابر اسپانیا قهرمان سابق جهان، کریم انصاری فرد قاطعانه می گوید تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی 2018 صعود خواهد کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


گل دیگو کاستا در دقیقه 9 نیمه دوم تنها چیزی بود که تیم برنده و بازنده ی میدان کازان را مشخص کرد و با این باخت انصاری فرد و هم تیمی هایش باید در بازی آخر خود برابر پرتغال به پیروزی تا بتوانند حضور خود را در جمع 16 تیم برتر رقابت ها مسجل کنند.

 

ایران در چهار حضور قبلی خود در جام جهانی هرگز از مراحل گروهی فراتر نرفته است، تیم تحت هدایت کارلوس کی روش نیز چهار سال پیش در برزیل نتوانست به مرحله حذفی برسد.

 

اما با توجه به اینکه ایران در گروه B پس از دو دور مسابقات فقط یک امتیاز از پرتغال کمتر دارد، ستاره تیم المپیاکوس اطمینان دارد،تیم ملی می تواند هفته آینده راهی برای عبور از کریستیانو رونالدو و یارانش در کالینینگراد پیدا کند.

او گفت: "ما چیزهای زیادی را از جام جهانی گذشته آموختیم و می دانیم در بازی بعدی چگونه بازی خواهیم کرد."

 

"اکنون ما می دانیم که چگونه مبارزه کنیم و واقعا بهترین مربی دنیا را داریم. او به ما کمک کرده است و ما چیزهای زیادی آموخته ایم و در بازی بعدی ما صعود خواهیم کرد. باور کنید. "

 

ایران در طول 90 دقیقه با قهرمان سال 2010 جهان جنگید و بعد از گل کاستا چندین بار تا آستانه زدن گل مساوی پیش رفت.

 

انصاری فرد فکر کرد که در دقیقه 62 گل تساوی تیمش را زده است، زمانی که شوت او از 12 یاردی به تور کنار دروازه خورد.
او گفت: "من قصد داشتم جشن بگیرم، تا این حد مطمئن بودم، فکر می کنم 10 سانتیمتر با گل فاصله داشت، اما خوب بود."

 

مهاجم گلزن المپیاکوس افزود:"ما طرح خود را داشتیم و پس از آنکه گل خوردیم، شروع به بازی کردیم و شانس گل ایجاد کردیم، و همانطور که دیدید شانس زیادی برای گلزنی داشتیم ولی این اتفاق رخ نداد."

 

"من فکر می کنم ما خیلی بد شانسی بودیم زیرا ما حداقل شایستگی تساوی در این بازی را داشتیم زیرا فرصت داشتیم گل بزنیم و یک امتیاز بگیریم. ما خیلی بد شانس بودیم، اما تا پایان بازی سعی کردیم، ما تمام تلاش خود را به کار بستیم و همچنان به این کار ادامه خواهیم داد و برای کشورمان مبارزه خواهیم کرد."

 

انصاری فرد ادامه داد: "باور کنید، ما هرکاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا از این گروه صعود کنیم."

ایران با تیمی بازی داشت که چهار بازیکن آن ماه گذشته با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و چهار بازیکن دیگرش با تیم بارسلونا قهرمانی لالیگا را به دست آورده بودند.

 

اما دفاع سرسخت آنها با عملکرد هجومی خیره کننده شان پس از گل کاستا همراه شد و در نهایت، آنها بدشانس بودند که نتوانستند یک امتیاز بگیرند در حالی که گل سعید عزت اللهی از سوی داور ویدئویی مردود اعلام شد.

انصاری فرد گفت: "شما نمی توانید بازیکنان ما را با اسپانیا مقایسه کنید زیرا آنها در باشگاههای برتر جهان بازی می کنند و واقعا بازیکنان فوق العاده ای هستند، اما ما به عنوان یک تیم واقعا فوق العاده هستیم و به عنوان یک تیم هر کاری می کنیم."

انصاری فرد در پایان افزود: " اکنون فوتبال مدرن شده است، شما این را در تمام بازیهای جام جهانی مشاهده می کنید ... هر تیم ساختاری را در دفاع ایجاد می کند و سپس به ضد حمله می پردازد. اگر شما به اسپانیا فضایی بدهید می دانید چه اتفاقی می افتد.

"ما برنامه ای ساختیم و تمام تلاشمان را کردیم و من فکر می کنم در یک لحظه تمرکز ما را از دست دادیم و این واقعا شانس مسلم گل برای آنها نبود."

 
 

بیشتر بخوانید:

اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا

تمجید بازیکن مشهور فوتبال از کی‌روش


انتهای پیام/

تمام تلاشمان را می کنیم تا صعود کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۷
امیدوارم