رئیس سابق اف‌بی‌آی، ترامپ را یکی از بدترین رؤسای‌جمهور آمریکا خواند

جیمز کومی در مصاحبه‌ای دونالد ترامپ را یکی از بدترین رؤسای‌جمهور آمریکا خواند و او را به حمله به حاکمیت قانون در این کشور متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی، در گفتگو با شبکه ال‌بی‌سی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را یکی از بدترین رؤسای جمهور این کشور ارزیابی کرد.

او در پاسخ به این سوال که از ده، چه امتیازی به دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا می‌دهد، گفت: من امتیاز یک یا دو، اما ترجیحا امتیاز یک را به او می‌دهم. البته ما رؤسای‌جمهور بدتری هم داشته‌ایم. به نظر من اندرو جانسون، رئیس جمهور بعد از آبراهام لینکلن، رئیس جمهور بدتری بود. او فردی نژادپرست، دائم‌الخمر و فردی بسیار بد بود؛ بنابراین به نظر من او رئیس جمهور بدتری (در مقایسه با ترامپ) بود.

کومی درباره اینکه چه امتیازی به باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، می‌دهد نیز گفت: من امتیاز نسبتا بالایی به او می‌دهم. البته نگاه من به او بیشتر از زاویه امنیت ملی است. به ویژه در این خصوص و مسئله مقابله با تروریسم، او فردی بسیار جدی و قاطع بود. من امتیاز هشت را به او می‌دهم.

با توجه به توییت‌های جنجالی ترامپ درباره مسائل مختلف، کومی در پاسخ به این پرسش که آیا آیا از طریق پیام‌های توئیتری می‌توان در فرایندی قانونی اخلال ایجاد کرد، گفت: بله همین طور است. این یکی از نگرانی‌های اصلی من درباره رئیس جمهورمان است. صادقانه بگویم او با دروغ‌هایی که اغلب اوایل صبح در توئیتر منتشر می‌کند، مرتب به حاکمیت قانون در آمریکا حمله می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيمرغ
۱۶:۰۴ ۰۱ تير ۱۳۹۷
عجب دیوانه ای اين ترامپپپپپ
آخرین اخبار