خلاصه و نتیجه دیدار برزیل و کاستاریکا

تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه ۲ بر صفر کاستاریکا را شکست داد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نخستین بازی از دور دوم رقابت های گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی فوتبال برزیل که در بازی اول خود با نتیجه یک بر یک مقابل سوئیس متوقف شده بود، در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ به مصاف کاستاریکایی رفت که با توجه به شکست در دیدار اولش برابر صربستان نیاز مبرمی به کسب امتیاز در این بازی داشت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب برزیل

آلیسون، تیاگو سیلوا، میراندا، کاسمیرو، گابریل ژسوس(فرناندینهو)نیمار، کوتینهو، مارسلو، پائولینهو(فیرمینو) ویلیان(دیه گو کاستا) و فاگنر


ترکیب کاستاریکا

کیلور ناواس، جانی آکاستا،جیانکارلو گونزالز، سلسو بورگس، دوارته، اویدو، برایان رویز، ونگاس، گامبوا(کالوو) ده گوزمان(تخدا) اوریانا(بولانوس)

خلاصه و نتیجه دیدار برزیل و کاستاریکا


برزیلی ها از همان ابتدای بازی حاکم توپ و میدان بودند و بارها تا آستانه فتح دروازه کاستاریکا پیش رفتند اما دفاع خوب حریف و همچنین واکنش های زیبای کیلور ناواس مانع از گلزنی سلسائو در نیمه اول شد.

در نیمه دوم هم حملات شاگردان تیته تداوم یافت اما کم دقتی مهاجمان این تیم سبب شد هواداران پرشور برزیل تا دقیقه ۱+۹۰ برای گلزنی رنج بکشند. در این دقیقه فیلیپه کوتینهو توانست از روی پاس خوب روبرتو فیرمینو و ضربه ای با نوک پا دروازه کاستاریکا را باز کند و برزیل را به یک قدمی کسب ۳ امتیاز برساند.

خلاصه و نتیجه دیدار برزیل و کاستاریکا

بیشتر بخوانید: 


در ادامه نیمار هم موفق شد دروازه خالی کاستاریکا را در دقیقه ۷+۹۰ باز کند تا فشارهای موجود روی او تا حد زیادی کاهش یابد. فوق ستاره پاری سن ژرمن در پااین این دیدار گریست و فیلیپه کوتینهو هم برترین بازیکن زمین شد.

طلایی پوشان با این پیروزی ۴ امتیازی شده و به صورت موقت صدرنشین شدند اما کاستاریکا بدون امتیاز به احتمال فراوان باید با جام بیست و یکم خداحافظی کند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.


انتهای پیام/

برزیل۲- کاستاریکا۰/ شکست کاستاریکایی ها مقابل برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار