دستگیری رمال ۲ میلیون تومانی در مازندران

ماموران پلیس فتا مازندران زنی که در شبکه‌ های اجتماعی اینستاگرام با ترفند‌های دعانویسی، فالگیری و رمالی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌ کرد را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران، زنی را که در شبکه‌ های اجتماعی اینستاگرام با ترفند‌های دعانویسی، فالگیری و رمالی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: مردمی که به منظور شکایت از این زن رمال به پلیس فتا مراجعه کردند گفتند: چندی پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی ناشناس که در فضای مجازی اقدام به رمالی و دعانویسی می‌کرد آشنا شدم و پس از برقراری ارتباط دوسویه با او، جهت دریافت دعا و فال مبلغ ۲۰ میلیون ریال به حسابی که برایم فرستاده بود واریز نمودم، اما وی پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تماس‌ های بنده نبود.

سرهنگ محمدنژاد گفت: پاسخ ندادن این زن رمال سبب شکایت‌ های مردمی شد.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: طبق دستور مقام محترم قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته بر روی صفحه مورد نظر، مظنون اصلی پرونده که یک زن بود، شناسایی شد.

وی گفت: امروزه دیده می‌ شود که رمال‌ ها و کف بین‌ ها نیز با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی، با چهره‌ ای متفاوت خود را در شبکه‌ های اجتماعی نظیر اینستاگرام ظاهر کرده و با فریب مردم، اقدام به کلاهبرداری می‌ کنند.

سرهنگ محمدنژاد از کاربران فضای مجازی خواست: به گردانندگان کانال‌ ها و گروه‌ هایی که در فضای مجازی در حال فعالیت هستند اعتماد نکرده و مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند.

انتهای پیام/ م

زن رمال در دام پلیس فتای مازندران

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار