با اهداء زمین رایگان به روستائیان صورت گرفت:

جابجایی روستای پسوه پیرانشهر به مکان امن/تقدیر از چوپان راستگو

سرپرست فرمانداری پیرانشهر از اعطای تسهیلات به روستائیان پسوه پیرانشهر برای احداث خانه جدید در مکان امن وبه دور از خطر سیل خبر داد.

علی ترابی فرماندار شهرستان پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌ گفت: بنیاد مسکن شهرستان پیرانشهر ۱۵ هکتار زمین رایگان در جوار روستای پسوه پیرانشهر برای ساخت خانه‌های جدید برای روستائیان که در جریان سیل منازل آن‌ها از بین رفته بود، اهدا کرد.

وی با اعلام اینکه این زمین در مکانی به دور از خطر تهدید سیل در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین به اهالی این روستا تسهیلات کم بهره ۲۵۰ میلیون ریالی برای ساخت خانه اعطا شده است.

سرپرست فرمانداری پیرانشهر گفت:۵ میلیون تومان تسهیلات ساخت خانه از طرف دولت و ۳ میلیون تومان نیز بصورت بلاعوض از طرف استانداری و 2 میلیون تومان تسهیلات معیشتی به هر خانوار پرداخت خواهد شد.

ترابی گفت: همچنین در تقدیر از عمل انسان دوستانه چوپان راستگو که در تاریخ ۴ خرداد ماه اهالی روستای پسوه پیرانشهر را از خطر به راه افتادن  سیل با خبر کرده و مانع از بروز تلفات انسانی در این روستا شده بود علاوه بر اعطای ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره، ۱۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض برای جبران خسارت از بین رفتن احشام به این چوپان تعلق گرفت.

انتهای پیام/ح


اعطای زمین رایگان برای ساخت خانه به اهالی روستای پسوه پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.