با مخترعین ایرانی؛

با استارت‌آپ‌ها دور دارو‌های شیمیایی را خط بکشید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توان هر نوع داروی گیاهی را یافت و خریداری کرد.

با وجود بزرگترین سامانه دارو‌های گیاهی دور دارو‌های شیمیایی را خط بکشیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

برای همه ما پیش‌آمده که بیمار شده‌ایم و برای درمان خود از داروهای شیمیایی کمک گرفته‌ایم  اما متاسفانه این داروهای شیمیایی اغلب خطرات و صدمات جبران‌ناپذیری برای ما به وجود می‌آورند و برای حل این مشکل می‌توان از داروهای گیاهی استفاده کرد زیرا این داروهای گیاهی با عوارض کم و با کیفیت بسیار در اختیار افراد مختلف قرار می‌گیرد.

داروهای گیاهی که مردم را درمان می‌کند

یکی از شرکت‌های بنیان موفق به ایجاد خدمتی شده است که داروهای گیاهی که در گوشه به گوشه این جهان رشد می‌کنند را جمع‌آوری می‌کند و به کمک آنها داروهایی مهمی را می‌سازد، در سراسر جهان بیش از 260 هزار گونه گیاه دارویی وجود دارد و کافیست آنها جمع آوری شوند و به دارو تبدیل شوند تا دردی از مردم را درمان کنند.

در این استارت‌آپ می‌توان داروهایی که برای بیماری‌های مختلف بوجود آمده‌اند را پیدا کرد برای مثال پماد گیاهی ضد خارش، روغن گیاهی ضد درد استخوان، بخور ضد سینوزیت و بسیاری داروی دیگر در سامانه استارت آپ می‌توانید پیدا کنید.

همچنین این سایت محفلی برای بالا بردن دانش علمی شما در زمینه داروهای گیاهی است و به کمک این سایت می‌توانید با اصطلاحات داروهای گیاهی آشنا شوید و همچنین طبع بدنی خود را هم تشخیص دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار