اختصاص اعتبار برای اصلاح شبکه برق ناحیه جنوب

مدیر توزیع برق ناحیه جنوب گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال به اصلاح شبکه برق ناحیه جنوب اختصاص یافت.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ اکبر ناصری مدیر توزیع برق ناحیه جنوب گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه، ساماندهی و اصلاح شبکه برق ناحیه جنوب از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت اختصاص یافت.

وی افزود: از این میزان ۲۳۰ میلیارد ریال برای توسعه و اصلاح شبکه برق آبادان، ۱۷۰ میلیارد ریال برای توسعه و اصلاح شبکه برق خرمشهر و ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و اصلاح شبکه برق اروندکنار در نظر گرفته شده است.

مدیر توزیع برق ناحیه جنوب با بیان اینکه مناطق محروم و حاشیه شهر در اولویت اجرای طرح توسعه و اصلاح شبکه برق قرار دارند گفت:: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق در مناطق کوی آریا، کوت شیخ، طالقانی و بخشی از مناطق دیگر سطح شهر شهرستان خرمشهر آغاز شد.

ناصری افزود: عملیات اجرایی مناطق کوی ویلا و کوی بهروز خرمشهر تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

وی گفت: همچنین عملیات اجرایی در مناطق احمدآباد، دهکده بریم، طویشه، جمشیدآباد و روستای رمیه و شلحه حاج حسین آبادان آغاز شد.

مدیریت توزیع برق ناحیه جنوب در بخش دیگری به مطالبات مشترکین برق اشاره کرد و افزود: مدیریت توزیع برق ناحیه جنوب از سال گذشته تاکنون حدود ۷۰۰ میلیارد ریال مطالبات انباشته از مشترکین خانگی، صنعتی و واحد‌های تجاری دارد.

ناصری استفاده کننده غیر مجاز از شبکه برق شهرستان خرمشهر را هفت تا هشت هزار مشترک عنوان کرد و گفت: در مجموع هر مشترک غیر مجاز که از شبکه برق استفاده کند، حدود ۳۵ تا ۴۰ مگاوات استفاده غیر مجاز می‌شود.

مدیریت توزیع برق ناحیه جنوب خوزستان شهر‌های آبادان، خرمشهر و اروندکنار را با ۱۴۰ هزار مشترک پوشش می‌دهد.

انتهای پیام / د

اصلاح شبکه برق ناحیه جنوب

برچسب ها: شبکه برق ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.