استاندار اردبیل؛

سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در اردبیل سرمایه گذاری می کند

استاندار اردبیل در نشست با مدیران ارشد ایدرو ضمن تشریح ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش صنعتی استان اردبیل، خواستار افزایش همکاری ها با سازمان گسترش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در جلسه ای که امروز با حضور استاندار اردبیل و مدیران ارشد ایدرو در تهران برگزار شد، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص طرح های کلان اقتصادی و صنعتی، صورتجلسه ای به امضاء رسید.

معاون برنامه ریزی ایدرو نیز با استقبال از پیشنهاد استاندار اردبیل اظهار داشت: تحقق و عملیاتی نمودن توافقات این جلسه می تواند فصلی جدید در همکاری های فی ما بین ایجاد کند و منجر به افزایش مشارکت و حضور این سازمان در استان اردبیل خواهد شد.

طبق صورتجلسه منعقده، برای موارد زیر توافق به عمل آمد:

شرکت های کشت و صنعت حماسه سازان، آذرپتروشید و آرتا خودرو طرح های خود را ارائه و ظرف یک ماه تعیین تکلیف گردند.

در صورت احداث کارخانجات تولید پشم سنگ در خارج از محدوده شهرک های صنعتی، ایدرو از طریق اعطای تسهیلات از واحدهای تولیدی حمایت نماید.

مشاور منتخب ایدرو با هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نسبت به مطالعه و ارائه طرح های سرمایه گذاری دارای توحیه فنی و اقتصادی استان ظرف سه ماه اقدام نماید.

در خصوص امکان احداث طرح بیومتانول از طریق فراخوان عمومی سرمایه گذار توسط استان جذب و سازمان گسترش حمایت لازم را به انجام برساند.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری در بخش صنعتی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.