بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر از مراکز درمان و کاهش آسیب بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از بهره مندی ۵ هزار و ۶۵۲ نفر از خدمات مراکز درمان و کاهش آسیب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح چهارمین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد بیرجند از اختصاص هشت میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال به حوزه درمان و کاهش آسیب استان در سال گذشته خبر داد و گفت:در سال ۹۶ طبق طرح تحول مدیریت و سامان دهی معتادان بالغ بر سه میلیارد و ۵۵ میلیون ریال به استان اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه در این مدت بالغ بر پنج هزار و ۶۵۲ نفر از خدمات مراکز درمان و کاهش آسیب استان بهره مند شده اند،افزود:از این تعداد یک هزار و ۱۴۶ نفر مشمول پرداخت یارانه شده اند.

 

عرب نژاد با تأکید بر اینکه چرخه درمان و بازتوانی معتادان تنها در صورتی نتیجه بخش است که از همان بستری که اعتیاد در آن رخ داده است حمایت های اجتماعی و توانمند سازی پس از درمان آغاز شود،بیان داشت:این امر جز با ارائه خدمات آموزشی به معتادان بهبود یافته در جهت توانمند سازی و حفظ بهبودی و بازتوانی امکان پذیر نیست.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال تسیهلات برای اشتغال بهبودیافتگان مراکز درمان اعتیاد خبر داد و گفت:این تسهیلات به ۸۶ نفر پرداخت شده است.

انتهای پیام/غ

پرداخت بیش از 12 میلیارد ریال تسهیلات به بهبودیافتگان مراکز درمان اعتیاد

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.